Re: Re: Zabójczy cios

Data: 2003-06-16 07:33:57
Temat: Re: Re: Zabójczy cios
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl>

W news:bciqv5$bm2$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze ^YelloY^

> jestem raczej zdecydowany ze jednak 'cos' chcialbym zaczac
> trenowac. no ale jako przyszly (mam nadzieje) student ciezko
> bedzie z czasem. bo z ogolnie pojeta sprawnoscia nie mam problemu.
> ile wiec w takim wypadku zajeloby opanowanie jakichs umiejetnosci
> samoobrony? coby 'jako-tako' podniesc poczucie bezpieczenstwa?

Nie ma granicy,a wiele sekcji zalicza WF na uczelni. Jak myślisz o
samoobronie to jakiś styl ze sparingami w ochraniaczach, ćwiczeniami na
workach, tarczach itd. CZyli kick boxing, muay thai, boks, karate
shidokan itp. Jak chcesz coś z "brudnymi sztuczkami" to Combat 56, Krav
Maga, ATS. Dobre, ale drogie, jest też brazylisjikie ju jitsu.

Ale pewnie na uczelni masz za darmo judo, to też dobry styl, da Ci
niezłe podstawy.
Popytaj o sekcje w twoim mieście na Vortalu Budo www.budo.net.pl
(rejestracja darmowa, reklam nie dostajesz). Tylko pierw przejrzyj
stare wątki, bo tematy "Jaki styl jest najlepszy do ..." to się zbyt
często pojawiają ze strony nowych.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie