jajko ugotowane na twardo

11. Data: 2015-07-14 17:18:56

Temat: Re: Re:jajko ugotowane na twardo
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2015 o 15:46 krys <k...@p...onet.pl> pisze:

> Zaiste, odkrywcza ta inwencja. Pewnie w ramach dawania merytorycznych
> porad
> na każdy temat.

Pace in veritas :)

Nawet kuchenny profan, wybierający się "na wycieczkę" w rejony, gdzie do
najbliższego sklepu setki kilometrów, nie pomyślałby o jajkach ugotowanych
"na kilka dni" w zapasie.
Menażka, jedna zapałka z draską, woda, drwa i jajko - to wystarczy! Nawet
w czasie rzęsistego deszczu.
Zresztą jest cała masa lepszych rozwiązań.

Tak kończą się pytania "teoretyczne" - brak mi wiary, że pytający chciałby
jeść kilkudniowe jaja "na wycieczce". Nawet te bez zielonej obwódki.
Obrzydliwość!

--
Trefniś

12. Data: 2015-07-15 00:10:56

Temat: Re: jajko ugotowane na twardo
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> Pace in veritas :)

A co to znaczy? "Zgoda w prawdzie"??
Z łaciny miałem 3 na szynach, ale jednak coś mi tu nie gra...

> Nawet kuchenny profan, wybierający się "na wycieczkę" w rejony,
> gdzie do najbliższego sklepu setki kilometrów, nie pomyślałby
> o jajkach ugotowanych "na kilka dni" w zapasie.

Nie? :-) No popatrz jaki jestem pomysłowy, ja pomyślałem.
I powiem Ci, że są bardzo smaczne!
A może to tylko głód + świeże powietrze mnie oszukują?

Jedynie ten kolor zielony, nieapetycznie wygląda... :-)
Ale ponieważ uzyskać można też taki kolor gotując jajka za długo,
i będą zielone mimo że świeże, więc nie jest to dla mnie oznaka
nienadawania się do spożycia.

> Menażka, jedna zapałka z draską, woda, drwa i jajko - to wystarczy!
> Nawet w czasie rzęsistego deszczu.
> Zresztą jest cała masa lepszych rozwiązań.

Podaj jeszcze inne :-) Bo dla mnie ugotowane na twardo jajka,
obrane ze skorupek i zamknięte szczelnie w woreczku strunowym,
albo (jak ktoś ma) jeszcze gorące zamknięte próżniowo to idealny
ładunek białkowo-kaloryczny o dobrym stosunku kalorii/gramy.
Można też brać ze sobą nieobrane, w skorupach, jak ktoś woli...
Ale zwykle ciężko jest obrać skorupy z takich 2-dniowych.

> Tak kończą się pytania "teoretyczne" - brak mi wiary, że pytający chciałby
> jeść kilkudniowe jaja "na wycieczce". Nawet te bez zielonej obwódki.
> Obrzydliwość!

Sugerujesz że jajko *nieugotowane* będzie łatwiej przechować
kilka dni w plecaku?? Rozumiem że pewnie w pojemniku z lodem?
Aby się nie stłukły i nie zepsuły w cieple? To ja już wolę ugotowane :-)

13. Data: 2015-07-15 00:11:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> I Ty musiałaś posiłkować się cudzą wiedzą w odpowiedzi
> na tak infantylne pytanie?

:-))

14. Data: 2015-07-15 01:35:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jul 2015 15:46:49 +0200, krys napisał(a):

> Zaiste, odkrywcza ta inwencja. Pewnie w ramach dawania merytorycznych porad
> na każdy temat.

> Nie spoufalaj się, już kiedyś o to prosiłam.

Spoufalasz się sama, mówiąc mi "ty".

--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

15. Data: 2015-07-15 03:52:05

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jul 2015 01:35:45 +0200, Ikselka napisał(a):

(ciach...)

> Spoufalasz się sama, mówiąc mi "ty".

No tak. Szanowna Pani pierwszy raz w Usenecie. Co tam ogólnie przyjęte
konwencje. Szanowna Pani z plebsem się równać nie będzie...

[ Wan't to look like a winner? Hang around a loser. (Garfiled) ]

16. Data: 2015-07-15 03:52:06

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jul 2015 07:28:25 -0500, Pszemol napisał(a):

> Czy Ty celowo redagujesz wypowiedzi aby były niemiłe i obraźliwe?
> Czy wychodzi Ci to bez wysiłku i naturalnie?

Pyta Panią Babę...

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
[ (demotywatory.pl) ]

17. Data: 2015-07-15 07:47:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Spoufalasz się sama, mówiąc mi "ty".

ROTFL. Po pierwsze, jesteśmy w usenecie, a tu obowiązuje netykieta. Nie
"panujemy" i nie tworzymy stopek dłuższych niż 4 linie.
Po drugie, żeby być Panią, to trzeba mieć klasę i pieniądze. Sama sobie
odpowiedz, czego Ci brak.

J.

www.kontestacja.com

18. Data: 2015-07-15 08:52:48

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-15 o 00:10, Pszemol pisze:
[...]
Jeśli koniecznie chcesz mieć jajka, to może można je kupić tam, gdzie
będziesz na wycieczce? Jeść kilkudniowych nie radzę, chyba, że wybierasz
się w polarne krainy.
Kiedy wybieram się w góry, gdzie przez kilka dni nie będzie wsi, sklepu,
restauracji, schroniska, to zawsze sprawdzają się kabanosy, batony
energetyczne własnej produkcji, są też w sklepach, czekolada, zupki
chińskie, mieszanka bakalii typu studencka. Jajek nie wożę.
Jeśli śpię w warunkach w miarę cywilizowanych, to zawsze jest możliwość
zjedzenia śniadania, czy obiadokolacji na miejscu.

Dokąd ta wyprawa?
--
B.

19. Data: 2015-07-15 10:19:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-15 o 07:47, krys pisze:
> Nie "panujemy"

Oj tam, oj tam. ;)

Ewa

20. Data: 2015-07-15 10:25:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w czasie rzęsistego deszczu.
> (...)
> jeść kilkudniowe jaja "na wycieczce". Nawet te bez zielonej obwódki.

Nic dodać, nic ująć. Nawet jajka ze święconki jadam najpóźniej
następnego dnia.
--
XL

Twarożek
Sok - cytrusy całe czy obrane?
Wyciskarka
Chłodnik z ogórków małosolnych.
Ostatni oddech szparagów i witajcie chłodniki