Konflikt w domu-sorry b. dlugie

51. Data: 2002-10-11 10:34:11

Temat: Re: Odp: Re: męskie piwo
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao68tc$sak$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...

> Użytkownik Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
>
> > ochoty na męskie piwo.
>
> :-)))) na męskie ?
>
> Sandra

??? Nie wiem o co chodzi.

K.

52. Data: 2002-10-11 10:41:52

Temat: Odp: Odp: Re: męskie piwo
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> ??? Nie wiem o co chodzi.

nic nie szkodzi tak przeleciała mi tylko niewinna myśl :-) ale nie było
pytania :-) wybacz

Sandra

53. Data: 2002-10-11 10:43:33

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych

> nic nie szkodzi tak przeleciała mi tylko niewinna myśl :-) ale nie było

Oj Sandro, twoje myśli rzadko są niewinne :)))))
też mi tak przeleciało ;)))

pozdr.Joanna

54. Data: 2002-10-11 10:45:02

Temat: Re: Re: męskie piwo - długie wyszło było: Konflikt w domu
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao69fr$u9d$1@absinth.dialog.net.pl>, g...@p...fm
says...

> Hmmm, to ty wychodź ;) a jemu zostaw listę z rzeczami do zrobienia i ewen.
> potomki pod opieką, mogą też dołączyć dzieci sąsiadów ;)

1. Wychodzi
2. lista rzeczy do zrobienia - czasem bedzie zrobione, czasem nie
3. potomki pod opieka
4. sasziedzi i ich potomki niech sie ode mnie odp....

K.

55. Data: 2002-10-11 10:53:26

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao6a27$1e1$...@a...dialog.net.pl...
> Oj Sandro, twoje myśli rzadko są niewinne :)))))
> też mi tak przeleciało ;)))

:-))) nie wątpie ,że Ty właśnie znasz moje wnętrze :-))) masz dobrego nosa
:-) nie musisz widzieć żeby poznać usposobienie :-)

Sandra

56. Data: 2002-10-11 10:53:45

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 3. potomki pod opieka
> 4. sasziedzi i ich potomki niech sie ode mnie odp....

No proszę, potwierdza się -facet nie odreagowany na męskim piwie agresywny
się robi ;))
oczywiście "męskie piwo" to hasło określające rzeczy, które panowie
chcieliby robić bez rodziny na karku a na które nie mają czasu
tentego - powszechnie zanane gry i zabawy z innymi paniami się nie mieszczą
pod tym hasłem.

pozdr.Joanna

57. Data: 2002-10-11 10:55:27

Temat: Re: Konflikt w domu-sorry b. dlugie
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Wstrętna ;-)

Iii tam, Sokrates miał to samo :)))
A ty kogutów nabił? To gościów na imprezę spraszaj żeby samotność ci
osłodzili :)

pozdr.Joanna

58. Data: 2002-10-11 10:59:40

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> :-))) nie wątpie ,że Ty właśnie znasz moje wnętrze :-))) masz dobrego nosa
> :-) nie musisz widzieć żeby poznać usposobienie :-)

zupełnie nie o to mi chodziło, raczej o to że często prezentujesz celny
dowcip z ciekawymi podtekstami
z wyrazami uznania
Joanna

59. Data: 2002-10-11 11:08:27

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao6ala$3sn$1@absinth.dialog.net.pl>, g...@p...fm
says...

> No proszę, potwierdza się -facet nie odreagowany na męskim piwie agresywny
> się robi ;))

bynajmniej nie bylo zadnej agresji... po prostu nie mam ochoty na
pilnowanie czyichs dzieci, nie lubie sasiadow itd. wiec na Twoja
propozycje reaguje stanowczo.

> oczywiście "męskie piwo" to hasło określające rzeczy, które panowie
> chcieliby robić bez rodziny na karku a na które nie mają czasu
> tentego

U mnie jak widac z problemow TŻ czas by sie znalazl, ale ja nie mam
ochoty - nie chce nic takiego robic.

K.

60. Data: 2002-10-11 11:18:38

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> ?
> Mój mąż też na piwo czasem chadza, ale przede wszystkim codziennie
> chodzi z kolegami na scianke wspinaczkową a dwa razy w tygodniu ostro
> pograć w piłkę nożną lub kosza.
> Po takim graniu bardzo sie odpręża i ma swietny humor.
> Uważam że to bardzo korzystne z każdego punktu widzenia i dla jego
> zdrowia i dla dobrych układów w rodzinie.

Dokładnie tak. Dla mnie taki brak ochoty u TŻ to dzwonek alarmowy. I tak
samo działa to w drugą stronę.

pozdr.Joanna

Niezwykly pamietnik
pogrzeb