Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Date: Mon, 5 May 2003 12:03:35 +0200

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 17:13 *La Luna*
<d...@4...com> napisał(a):

> No - genialna opinia i jakaz wiele wnoszaca.
> Qurcze - zaniedbana jestem.... Wyrywam sobie i wyrywam wloski z brwi
> coby je skorygowac i ksztalt jakis tam ladny uzyskac, a te cholery mi
> odrastaja i to juz od lat... Przechlapane...
> Musze mojemu mezowi powiedziec ze z mutantem mieszka i rozne inne
> rzeczy robi...
> ;)

LOL:-)))))

Ja mam kiepskie brwi (mało włosków i są jasne),ale też trzeba je było
kiedyś regulować. Teraz już nie rosną w tym miejscu,w którym wyrywałam
(brwi jeszcze mam).
Tak samo jak i nie rośnie mi już włosek(tfu!) na pieprzyku pod nosem i
pieprzyk stał się prawie niewidoczny.

> Co do wloskow na biuscie - jesli poza tym dziewczyna ma normalny
> zarost a wloski Wam przeszkadzaja - to radzilabym stosowac na nie
> jakis krem depilujacy do twarzy. Jest delikatny i nie podraznia.

Ta dziewczyna może dostać np.swędzącego uczulenia od tego kremu
depilujacego,a włosy i tak jej tam będą rosły.
Powinna pójść do endokrynologa i zrobić odpowiednie badania.Dużo czasu
jednak upłynie zanim proszki hormonalne(jeśli już musiałaby je brać) ten
stan wyregulują.
Tak sobie myślę,że najlepszym hormonem byłby jednak mężczyzna i udane
współżycie seksualne;-)

--
Pozdrowienia,
Kaja