Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

From: z...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Date: 5 May 2003 11:26:30 +0200

Do Kaji

Przez chamskie docinki uwazam to jak mowisz ze moja dziewczyna sie zapuscila,
ze jest flejtuchem itp. Sluchaj nie znasz jej, nie wiesz jaka jest to jak
mozesz tak pisac???? A co do wyrywania ich penseta to madrzy ludzie Ci pwiedza
ze niepowinno sie tak robic bo ejst to wrazliwe miejsce itd. jak byla raz u
ginekologa to przy okazji sie spytala o to i jej lekarz powiedzial ze nie
powinna wyrywac ( moze to zalezy tez od lekarza) wyzej tez byly podobne
odpowiedzi. Dziwi mnie troche bo napisalem , ze kobiety powinny ja zrozumiec
ale nie wiem moze ty jeszcze nia nie jestes moze masz 15 lat?? jakos inne
kobiety ktore tu odpowidaly zrozumialy i nie nabijaly sie z niej. Nie chce Cie
w tym momencie obrazac ale dziewczyno postaw sie w jej sytuacji: masz takie
cos, bylas u lekarza on powiedzial ze nie wolno wyrywac, golenie i kremy
depilacyjne daja jeszcze gorsze efekty i co?? A tak dla Twojej informacji to
ona powiedzial mi kiedys ze mimo napomnien lekarza wyrywala jakis czas penseta
wlasnie ale jakos skutkow nie bylo widac wrecz przeciwnie zaczely rosnac
grubsze i ciemniejsze. Nie wiem moze to zalezy od kobiety, jedna wyrwie i na
jakis czas ma spokoj albo an zawsze, inna moze tak do usranej smierci. Nie wiem
moze to zalezy tez od tego czy dziewczyna jest blondynka czy brunetka ona jest
brunetka a jak chyba wiekszosc brunetek ma wlosy ciemne i nie wiem moze
wiecej?? blondynka to ma dobrze przynajmniej jej nie widac.
Jak dalej nie mozesz mnie zrozumiec czemu unioslem sie w mojej odpowiedzi wyzej
to moze tak : Ty napisals tu o swoim chlopaku a ktos inny nie pisze zbyt
przyjemnie o nim. I jak sie czujesz??? To chyba prawidlowy objaw ze jestes zla
na tego kogos.Wiec nie miej do mnei zalu, i nie mowie ze nie mialas racji we
wszystkim.