Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.man.lodz.pl!news.nask.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
From: "roblop" <r...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: Fri, 15 Jun 2001 09:51:41 +0200
Organization: Internet Partners
Lines: 26
Message-ID: <9gcem7$lca$1@news2.ipartners.pl>
References: <9gafa9$67k$1@news.tpi.pl> <3...@n...vogel.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.94.220.3
X-Trace: news2.ipartners.pl 992591367 21898 195.94.220.3 (15 Jun 2001 07:49:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 15 Jun 2001 07:49:27 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6700
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:87952
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Ania" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3b292678@news.vogel.pl...
>
> Ja nie do końca się z tym zgodzę... Nierzadko wybiera się do pewnych
reklam
> ludzi nie całkiem idealnych. Nie mam oczywiście na myśli np. kosmetyków,
bo
> to oczywiste, że powinna je reklamować atrakcyjna kobieta, ale np. o
proszki
> do prania. Kobiety występujące w takich reklamach to panie w średnim
wieku,
> dzieciate (w każdym razie na ekranie), czasem z nadwagą, średniej urody -
> wyglądają tak, by każda przeciętna gospodyni mogła się z nimi
> identyfikować - A co za tym idzie - identyfikować się również z produktem.
Do postu Oliwii dorzuce jeszcze dwa mechanizm mianowicie gdy mamy
"róznorodne" audytorium podnosi to obraz produktu w naszych oczach bo oto
dziesięc różnych pań nieznających siebie mówi dobrze o proszku to znaczy ze
jest dobry. Drugi to jestem gospodynia podobnie jak ta na rogu, mam taki sam
problem jak ona, gdy prala w tym proszku jej pomoglo czemu mi nie mialoby
pomoc. Kupie go i sprobuje.
Pozdrawiam Robert
|