Re: Relacje lekarz-pacjent - wolny zawod

From: "Maras" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Relacje lekarz-pacjent - wolny zawod
Date: Wed, 13 Nov 2002 18:15:37 +0100

> Postawa lekarza w stosunku do pacjenta, gdy ten
> pierwszy pracuje w luksusowych warunkach, w bałaganie podczas
transformacji
> ustrojowej, czy nawet podczas wojny nie powinna być diametralnie różna.
Gdyby
> miało być inaczej to nie tylko lekarze, ale także znakomita większość
> wszystkich pracujących w Polsce, czułaby się zwolniona, z rzetelnego
> wykonywania swoich codziennych obowiązków, ponieważ znakomita większość
czuje
> się finansowo oszukiwana ;-).

Właśnie to jest sedno o którym cześć z nas pisze. Nie wiem tylko dlaczego
inni czasem chcą sprowadzić dyskusję na zupełnie inne tory.
Myślę, że wszyscy wiedzą, że wśród lekarzy jak i w innych grupach zawodowych
są wredne szuje. Mnie zastanawia to, że elementów takich jest w tym gronie
dość dużo i są powszechnie tolerowani przez innych lekarzy... a nawet przez
pacjentów.

Marek