Renata (Natek) nie żyje

111. Data: 2010-09-15 15:49:28

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-15 08:39, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ty lepiej opowiedz o tych swoich ostatnich przemyśleniach w związku, bo tak
> jakby zaczęłaś, ale urwałaś. Rozumiem, że qra potrzebuje zachęty.

qra zajęty.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

112. Data: 2010-09-24 21:28:55

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 13:01, "Szaulo" <z...@p...pl> wrote:
> Umarła wczoraj na raka.

Przyjmij, proszę, wyrazy głębokiego żalu i współczucia.

> Mamy trzymiesięcznego synka.

Dużo siły i spokoju. Dla Ciebie i dla Waszego ukochanego Maleństwa...

F.

113. Data: 2010-09-24 21:30:24

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przyjmij, proszę, wyrazy głębokiego żalu i współczucia.

> Dużo siły i spokoju. Dla Ciebie i dla Waszego ukochanego Maleństwa...

Dziękuję.

P.

114. Data: 2010-09-25 17:34:18

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <i7j59f$146$1@news.onet.pl>, z...@p...pl says...

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

A ja coś ładnego w temacie -
http://www.ekino.tv/film,Potem-Afterwards-2008-lekto
r,10094.html

Flyer

115. Data: 2010-09-25 18:41:42

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...neostrada.pl>,
f...@g...pl says...

> In article <i7j59f$146$1@news.onet.pl>, z...@p...pl says...

> [...]

Btw. córki - "przysposobienie" -
http://www.justitia.pl/article.php?sid=475

Pozdrawiam
Flyer

116. Data: 2010-09-25 18:59:00

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <i7lftk$j3b$1@news.onet.pl>, z...@p...pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

r,10094.html

> Czy musisz?

Ten jeden raz muszę - źle nie chcę. Ale jeden raz wystarczy.

Co do filmu .... przed chwilą go obejrzałem, do końca i nie mam uwag.

Nie będę pitolił o kondolencjach, żalu, zresztą nie umiem - z tego co
wiem, to dałeś Natce to, czego nie miała we wcześniejszym związku i
chyba to się najbardziej liczy. To, że była wreszcie szczęśliwa dzięki
Tobie. Można oczywiście popatrzeć na to, jako kaprys losu - dlaczego
wreszcie, kiedy Ty i Ona znaleźliście swoje szczęście w życiu, musiało
się ono tak szybko skończyć, ale .... na los nie mamy wpływu. Wpływ mamy
na swoje zachowanie i postawy, a te, Twoje wobec Natki, były bez zarzutu
- nic więcej nie mogłeś zrobić, ale zrobiłeś tyle, że znów była
szczęśliwa. I w ostatecznym rachunku to się liczy.

Pozdrawiam
Flyer

117. Data: 2010-09-25 19:13:13

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <i7lh7j$m8g$1@news.onet.pl>, z...@p...pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z tego co
>
> nic albo prawie nic nie wiesz o naszym związku, więc nie rozumiem, po co
> starasz się o nim coś napisać

Złość? Hmmm - może i nie mam hipermnezii, ale już nie wiem od kogo
usłyszałem oględne informacje o Jej poprzednim związku. Nawet nie
pamiętam co, ale podsumowanie brzmiało "zły". Ciebie oceniam pozytywnie,
a i odpryski na grupach nie wskazywały, że źle się między Wami dzieje -
m.in. to, że Natka broniła Ciebie jak lwica, jak ktoś śmiał kiedyś
Ciebie na grupie zaatakować i to, jak nazywasz swoją "przysposobioną"
córkę. Btw. - wiem, że to trochę po ptokach, ale prawo rodzinne kładzie
nacisk na obronę wartości rodzinnych i praw dzieci. Może warto, żebyś
poszedł do dobrego prawnika rodzinnego i sobie pogadał - takie
rozdzielenie siostry z bratem jest passe.

A tak w ogóle, to nigdy Ciebie nie atakowałem jakoś specjalnie na
grupach i prywatnie, więc spasuj, zanim się zagotujesz - dzisiaj jestem,
jutro mnie nie ma, a niesmak pozostanie.

Pozdrawiam
Flyer

118. Data: 2010-09-25 20:17:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> In article <i7j59f$146$1@news.onet.pl>, z...@p...pl says...

> [...]
Dzięki za linka. Podobało się.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

119. Data: 2010-09-25 21:07:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:06:27 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
> [...]
> z tego co
>
> nic albo prawie nic nie wiesz o naszym związku, więc nie rozumiem, po co

Ja rozumiem.
Ale nie rozumiem czego innego.
Ze zaprosiłeś 3 obce kobiety (różnego stanu cywilnego) do swojego
mieszkania już niemalże miesiąc po śmierci Żony.
Sorry, ale ja tego nie rozumiem. No NIE rozumiem. Pomimo tego, ze
oczywiście nie posądzam Cię o chęć nawiązania z nimi intymnych relacji ani
nic takiego - zastrzegam. Choć dopuszczam myśl, ze moze i tak być, bo czemu
nie.
Wiem, ze potrzebujesz wsparcia, towarzystwa. Ja nie wyobrażam sobie jednak
takiej potrzeby "w wykonaniu" MŚK na Twoim miejscu, jak zgłosiłeś.
Więc chyba rzeczywiscie Fly trochę pojechał ze swoimi wyobrażeniami, bo ja
miałam identyczne, do momentu, kiedy... Ale nie miej do niego pretensji -
każdy normalny mężczyzna tak by sobie wyobrażał wasz zwiazek, jak Fly.
Tyle że jak widac to wyobrażenie rzeczywiście odbiega znacznie od realiów.
Tak sądzę.
Sorry, że boli.

120. Data: 2010-09-25 21:15:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> każdy normalny mężczyzna tak by sobie wyobrażał wasz zwiazek, jak Fly.
> Tyle że jak widac to wyobrażenie rzeczywiście odbiega znacznie od realiów.

Na szczęście XL nie każdy człowiek radzi sobie ze swoim życiem wg Twoich
schematów. Nie każdy musi żałobę przeżywać w pustelni, nie wychodząc do
ludzi i odcinając się od całego świata. Na szczęście.
Ponoć dobry z Ciebie psycholog, skup się i przemyśl to.
BTW te 3 obce kobiety piszą na niusach od lat, mają kontakt z Szaulo
również prywatny. Mam nadzieję, że na tym zakończysz swoje insynuacje.

--

Paulinka

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a