Renata (Natek) nie żyje

311. Data: 2010-09-26 21:44:58

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i7od49$h5l$1@news.onet.pl...

> Nie słuchaj Vilar. Przynajmniej jeżeli o mnie chodzi. Twoja opinia nie ma
> dla mnie żadnego znaczenia.
>
> No dobrze, dużą naiwnością z mojej strony było sądzić, że osoby postronne
> po prostu zignorują zaproszenie dla Agnieszki, Ewy i Pauliny, które z
> wygodnictwa zamieściłem na publicznej grupie dyskusyjnej. Przykro mi, że
> naraziłem je na nieproszone wykłady ze strony Chirona i ciebie, i być może
> jeszcze innych, splonkowanych.
>
> W każdym razie drogie samozwańcze autorytety moralne, czy mogłybyście już
> [...]

Ja i autorytet moralny? Chyba Cię pogięło......

Nie traktuj mnie proszę zbyt serio.

MK

312. Data: 2010-09-26 21:45:20

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i7oei4$5du$6@node2.news.atman.pl...

> Nie potrzebuję Ciebie. Jakoś nieszczególnie tęskniłam za Twoim
> prostactwem.

Omatko i jeszcze delikatnie modyfikuje adres, żeby nie dać się zamknąć w
plonkownicy.

Szaulo

313. Data: 2010-09-26 21:45:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> .jakos od razu sie wyrwalas ze swojego grajdola.

Jakoś Cię jak zwykle nie rozumiem. Nie próbuj wyjaśniać.
EOT

--

Paulinka

314. Data: 2010-09-26 21:47:27

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ja i autorytet moralny? Chyba Cię pogięło......
>
> Nie traktuj mnie proszę zbyt serio.

Zawsze śmiertelnie.

Jakaś dzisiaj jesteś nie w fazie.
Przecież to nie było do Ciebie.

Samozwańcze autorytety moralne to: Ikselka, Chiron i pewnie Lebowski,
chociaż nie wiem, bo splonkowałem go w pewnym momencie.

Szaulo

315. Data: 2010-09-26 21:55:09

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo <z...@p...pl> napisał(a):

> Omatko i jeszcze delikatnie modyfikuje adres, żeby nie dać się zamknąć w
> plonkownicy.

cienki jestes w plonkowaniu, ale za to masz wielki problem z krytyka Twej
osoby (od kota wlacznie ;).

i.

316. Data: 2010-09-26 21:57:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 23:50, Lebowski <lebowski@*****.com> wrote:

> Hehe... ot odezwala sie dama wrazliwan na glos moralnego rozsadku.
> W dodatku ten pojeb glob nieruchomosciami juz tu handluje.
> Cyrk na resorach.
> A szystko wsrod niesnanek wywolanych przez swiezo upieczonego lowelasa,
> co kolezanki dyskretnie inaczej pospraszal na chate :-))

Kroniki Lebowskiego piszesz?
Trzeba być naprawdę znakomitym durniem, żeby pomimo powszechnego braku
akceptacji pchać się tam, gdzie nas nie chcą, ale skoro lubisz...

p.

317. Data: 2010-09-26 21:58:11

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:4c9f5d38$0$27031$6...@n...neostrad
a.pl...

> Tu pojechałaś. To po co o tym pisać? To grupa dyskusyjna, i każdy wyraża
> swoją opinię. Po to ta grupa jest. Co Cię tak zdenerwowało?

Żadna grupa dyskusyjna nie jest w stanie mnie zdenerwować.
Bo generalnie uważam, że wszelkie dyskusje są bez sensu. :)
Jeden ma takie zdanie a drugi inne. W życiu się nie dogadają. No nie ma
szans. :)

No i co z tego, że ja też mam zdanie na ten temat?
Czy wypada, czy nie wypada i o co w ogóle chodzi?
Moje zdanie się nie liczy.
Bo nie jestem Szaulo.

V-V

318. Data: 2010-09-26 22:00:36

Od: Królewna <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy niektórych tu naprawde pojebało. S. jest w trudnej sytułacji,
naprawdę trudniej ,tylko jakieś ostro skrzywione prosie, może
traktować pośbę o pomoc jako zaproszenie do seksu.

319. Data: 2010-09-26 22:01:03

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo <z...@p...pl> napisał(a):

> Tytuł postu brzmiał: "Paulinka, Aicha, medea..."
> Widzisz gdzieś "Ikselka"? Albo "Chiron"? Bo ja nie.

a widzisz to?
http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

Czy to jakos koresponduje z tematyka grupy?
i.

320. Data: 2010-09-26 22:06:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> a widzisz to?
> http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html
>
> Czy to jakos koresponduje z tematyka grupy?

Twoja strefa czasowa nie koresponduje z tematyką grupy, poczytaj sobie
jakieś plotki, zagraj w scrabble, cokolwiek. Nic nowego i wartościowego
tutaj nie wnosisz.

--

Paulinka

Re: Misiu, kotku itp.