Renata (Natek) nie żyje

321. Data: 2010-09-26 22:10:13

Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Twoja strefa czasowa nie koresponduje z tematyką grupy, poczytaj sobie
> jakieś plotki, zagraj w scrabble, cokolwiek. Nic nowego i wartościowego
> tutaj nie wnosisz.

wlasnie czytam :) (szczegolnie te podpisane Paulinka)

btw strefa czasowa koresponduje z Twoja, LOL
i.

322. Data: 2010-09-26 22:12:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> nie

> wlasnie czytam :) (szczegolnie te podpisane Paulinka)
>
> btw strefa czasowa koresponduje z Twoja, LOL

To tym gorzej dla Ciebie. Niczym nie wytłumaczysz tego całodziennego
zmęczenia.

--

Paulinka

323. Data: 2010-09-26 22:14:40

Od: Królewna <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> Myslisz, ze on nie potrzebuje seksu tak jak ty, zwlaszcza ze zyje teraz
> tak jak ty, 'na wlasna reke'?
> Poza tym o jaka to pomoc prosil zapraszane kolezanki, gdybys byl
> uprzejmy mi przyomniec debilu?

E zaburzony debilu, czy ty wogóle wychodzisz z chałupy, bo to
niemożliwe abyś siny na ryju nie chodził, ale pewnie masz tak cienką
skórkę, że ludzi unikasz a tu dokazujesz. Oczywiście taki tuman jak ty
nie rozumie, że sam zgon drogiej osoby jest straszny i gdyby teraz S
stronił od ludzi to by było niedobrze, teraz to potrzebuje ludzi bo to
pomaga---życzliwych, no i jest jeszcze sam z dzieckiem, gdy wszystko
przewróciło się na głowę. Ikselka się podnieciła i projektuje na
wszystkich niemoralne propozycje, a Chiron nigdy nie był normalny,
więc......... to normalne, że komuś w takiej sytułacji się pomaga, za
to bardzo nienormalne jak się jeszcze wyżywacie. Kurwa to jakiś
chorror wyprawiacie tutaj.

324. Data: 2010-09-26 22:21:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 00:03, Lebowski <lebowski@*****.com> wrote:

> Chyba od tych petow tlenu juz ci w mozgu zabraklo calkiem, jesli
> myslisz, ze wpraszam sie twojemu pograzonemu w zalobie inaczej kolesiowi
> na chate.

Wpraszasz się na publiczną grupę dyskusyjną, gdzie _każdy_ uważa cię
za pospolitego durnia.
Jeszcze coś, czy w końcu poszukasz przyjaciół gdzie indziej?

p.

325. Data: 2010-09-26 22:24:47

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> To tym gorzej dla Ciebie. Niczym nie wytłumaczysz tego całodziennego
> zmęczenia.

mow za siebie. Tyle sie mniej wiecej, (ale tak bardziej mniej), znasz.

i.

326. Data: 2010-09-26 22:27:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> mow za siebie. Tyle sie mniej wiecej, (ale tak bardziej mniej), znasz.

Język polski jest naprawdę czasem trudny.

--

Paulinka

327. Data: 2010-09-26 22:31:52

Temat: Wątek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:32:27 +0200, Paulinka napisał(a):

> Napisz może w końcu co _konkretnie_ jest w tym spotkaniu nie tak?(...)

Nie da się konkretnie. Tu chodzi o całą skomplikowaną i delikatną warstwę
moralną i grę na uczuciach osób, u których jeśli takich uczuć nie
podejrzewasz, to tylko z powodu własnego egoizmu, niewychowania,
bezproblemowości, rozpuszczenia, niewrażliwości, niewiedzy, innych? - nie
wiem. Nie chodzi o żadne ich posądzeniaCiebie o zbiorowy seks czy chęć
przygody.
Chodzi też o to, jaki jest/będzie koszt Twojej decyzji dla Twoich relacji z
mężem, a jaki jest koszt decyzji zapraszającego. Tj kto i jakie koszty
ponosi, kto więcej, kto mniej, kto żadnych.
Może zatem spróbuj się pobawić, to coś zrozumiesz.

Psychozabawa dydaktyczna (ku jasności):

Twój mąż oraz jego dwaj koledzy zostali przy Tobie publicznie zaproszeni
przez samotną koleżankę z pracy, choć wszyscy kontaktowali się dotąd tylko
w firmie i podczas spotkań ogólnych. On zaproszenie publicznie przyjął.

1. Ty:
a) wobec wszystkich bez zastanowienia i szczerze popierasz tę decyzję, nie
widząc w niej nic złego, ba, deklarujesz, że dasz mu domowe ciasto dla
umilenia wieczoru - wszak nie ma tu mowy o złych intencjach kogokolwiek, to
oczywiste że ma prawo do kontaktów z tym, z kim chce
b) jesteś zawiedziona tym, że w ogóle wziął pod uwagę taką wizytę bez
Ciebie, ale dajesz mu to ciasto i udajesz aprobatę, żeby nie wziął Cię za
podejrzliwą zrzędę - przecież dziś jest inaczej, niż kiedyś, no nie można
być zacofanym
c) uważasz, że Wasz związek jest zagrożony - niekoniecznie ze strony tej
kobiety, ale ze strony Twego męża i jego egoizmu
d) jest ci obojętne, dokąd i z kim wychodzi mąż

2. Twoja Mama, gdyby żyła:
a) poparłaby decyzję zięcia - przecież oboje macie prawo do swobody
b) byłaby zdziwiona i zaniepokojona
c) stwierdziłaby, że nie ma powodu, aby żonaty mężczyzna wychodził do
koleżanki bez żony i powinniście iść razem albo wcale
d) uważałaby, że mąż Cię absolutnie lekceważy i nic dobrego z tego nie
będzie na przyszłość

Możesz dopisać (sobie w myśli) jakieś inne warianty, może naprawdę istnieje
taki, który szczerze sama byś wybrała, gdybym go tu zawarła.

Ja tu nie oczekuję Twego oświadczenia o wyborze, bo w tej sprawie NIGDY nie
będziesz PUBLICZNIE szczera. To możesz zrobić tylko WEWNĄTRZ, ale powiem
Ci, co naprawdę wybierzesz z podanych:

1. na pewno nie a)
2) na pewno nie a)

328. Data: 2010-09-26 22:33:01

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Język polski jest naprawdę czasem trudny.

wierze ci na slowo.

i.

329. Data: 2010-09-26 22:34:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:37:57 +0200, Szaulo napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i7oe5j$5du$4@node2.news.atman.pl...
> [...]
>
> :)

> [...]
>
> To chyba nie są złe emocje, tylko autentyczne niezrozumienie, inność,
> zamknięcie w ramach swojego świata + niewyżyta żyłka pedagogiczna.
> Nie zapominaj też, że jednak Ikselka jest o jedno pokolenie wcześniejsza od
> Ciebie.

Dlatego Paulina będzie jako nowoczesna teściowa popierać z calego serca
żony swoich synów, kiedy te będa odwiedzały samotnych kolegów z pracy w ich
mieszkaniach.
Jedno pokolenie potrafi przewrócic świat do góry nogami, czyż nie?
:->

330. Data: 2010-09-26 22:37:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:41:10 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
>
> Tytuł postu brzmiał: "Paulinka, Aicha, medea..."
> Widzisz gdzieś "Ikselka"? Albo "Chiron"? Bo ja nie.
>
> [...]

Ja też nie.
Czy na krzyżu sprzed pałacu prezydenckiego było coś o wielbicielach zimnego
Lecha i kaczki po smoleńsku? A jednak oni się wypowiedzieli i nikt im tego
nie ma za złe. Bo demokracja jest - każdy może się wypowiedzieć na tematy
PUBLICZNE. Czy nie tak uważasz?

Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...