Re: Rencisci...?

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Rencisci...?
Date: Sat, 05 May 2001 15:36:04 +0200

Witajcie

JC napisał(a):

> "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Hej:-)

> Jestem cały czas na GRUPIE, choć ostatnio więcej
> jako "czytacz";-).

W to nigdy nie wątpiłem :-)

> Jacku sam wiesz, że wszystko, jeśli chodzi o biznes, działa na zasadzie
> 2+2=4.

Tego mi nie musisz tłumaczyć :-))
Zarobię to mam, nie zarobię to muszę pościć - tak to jest już urządzone - komunizm
przeżyliśmy i miemy do z tego wynikło.

> ZUS aby świadczyć to do czego jest powołany nie może się bawić
> przy tolerowaniu tego stanu rzeczy splajtować musi elektrownia itd.,itp.

to jest ten łańscuszek długów - niekiedy sam w niefgo wpadam - cos komuś
sprzedam na dalej, ten drugi też ale mu nie zapłacą, to on mi nie zapłaci i
się zaczyna.

Tylko przy ZUS-ie tym ostatnim na łańcuszku bywa emeryt czy rancista :-(

> Na pewno tak nie myślałeś;-)

He he - obnażyłeś mnie bez niczego :-D

> A praca to tak jak piszesz: "- praca to charówa - ".
> Byłeś u mnie to wiesz o której wstaję aby zarobić "na chleb".

o wiem wiem - u mnie ygląda to rohę inaczej - wyspać się mogę - ale nie brakuje mi
12 godzinnych dni pracy.

> Masz rację że z tego się nie wyżyje.
> Ale mając do wyboru bezczynne siedzenie cały dzień w domu i żadnej
> innej szansy, to i te 300 - 400 zł byłoby dla mnie godne uwagi.
> Wiesz, kto nie ma szacunku do 1 zł to i tysięcy nie uszanuje.

Zgodzę się z tym

> Ale może mówimy, czy też myślimy w tym momencie o innych
> sprawach.

chyba nie - tylko ne każdy chce tego - tutj mamy spuściznę komunizmu - jedną
z wielu - było hasło
"czy się stoi czy się leży
dwa tysiące się należy"
i ludzie nadal tak myślą

> To takie moje głośne myślenie - sorry że przydługie:-)

dziwna mania - przepraszanie za długie listy - co się dzieje na tej grupie ?

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |