Re: Rencisci...?

Data: 2001-05-07 09:56:20
Temat: Re: Rencisci...?
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:9d1i2r$dsl$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mowiac szczerze to belkot ;) Autorzy tego tekstu sa nawet za glupi
> by zrozumiec zakaz spamowania. Nie dziwie sie, ze trafi do kosza bo nie
> jest konstruktywny.

Istotnie, ale bardziej chodziło mi o ten fragment pod listem:

Uważam, że nawet, jak to Ty nazwałeś "bełkot", jest wyrazem odczuć
społecznych i żaden "niewidzialny człowiek" nie powinien kasować ani
blokować tego typu przekazów.

> Mala prosba na przyszlosc, nie cytuj calego tekstu
> ale podaj sam link.

Miałem na względzie modemowców. Ostatnio TPSA przerywa połączenie w najmniej
oczekiwanych momentach, najczęściej kilka sekund po rozpoczęciu drugiego
impulsu (czyli siódmej minuty) - to w czasie od 18.00 - 8.00.
W pozostałych godzinach, gdy płacimy za 3-minutowy impuls, rozłączenia
czasem się nie zdarzają.

--
Pozdrawiam.
Perła