Renta socjalna

11. Data: 2003-03-24 08:13:37

Temat: WOJNA i media, a nasze pasje
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jozek napisal:
>Patrz Irak.

Chociaz jestem przeciwko - to raczej nie zabieram glosu, bo to polityka - a
polityka to bagno. Husajn aniolkiem nie jest - i lubi zabawki takie jak bron
masowej zaglady. I pewnie predzej czy pozniej tak by sie to skonczylo -
czyli na wojnie. Juz dzieci w piaskownicy o zabawki sie bija, a co mowic
dorosli. Kazdy lubi cos kolekcjonowac - ktos zbiera znaczki, ja zbieram
kubeczki, Husajn bombeczki, a USA zbiera baryleczki :-) kazdy cos zbiera -
ale najwazniejsze jest to jak zbiera i w jakim celu. A tego Drogi Kolego
Jozku z telewizji i od politykow sie nie dowiemy. A wiec kultywujmy pasje
zbieracze - ktore w nas drzemia. I ogladajmy telewizje - bo w Polsce do
niedawna mielismy 4 glowne atrakcje telewizyjne: RywinGate, Wojna, Malysz,
seriale brazylijskie - dla kazdego telewidza w roznej kolejnosci.

pozdr.
Arek

12. Data: 2003-03-24 13:58:20

Temat: Re: Renta socjalna - zlodziejskie porady
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrArc" <p...@e...com> napisał w wiadomości

> Obydwa posty, doradzające w jaki sposób składać fałszywe oświadczenia (za
co
> grozi kara pozbawienia wolności) i wprost namawiające do kradziezy
> społecznych pieniędzy i okradania biednych korzystających ze wsparcia
MOPSu
> zostana jutro przekazane Miejskiemu Osrodkowi Pomocy Społecznej w
Katowicach
> oraz stosownym władzom.
-----------------------------------
Jak ktoś wdepnie w grupę soc.culture.polish popularną "ściepę", a dla mnie
będącą jednym wielkim szambem usenetowym, idącą w parze w psp, to wcale mnie
dziwi, że obiecuje "kablowanie". Tego można się świetnie tam nauczyć. Nie
masz żadnych zahamowań moralnych? Swoiście pojmowana idea "sami sobie"? Czy
może typ zwykłego "kapusia"? Może warto się jednak zastanowić, czy nie dać
szansy komuś takiemu jak "Misiek" żeby wpadł sam? Dla mnie obydwaj jesteście
jednakowo warci...

Zbig AG

13. Data: 2003-03-24 16:56:02

Od: "Waldemar" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotrArc <p...@e...com> napisał(a):

> [...]
> zostana jutro przekazane Miejskiemu Osrodkowi Pomocy Społecznej w Katowicach

Po co do MOPS - a w Katowicach , przekaż to do biura prezydenta
Jeżeli masz normalne porady to im przekaż. Wystarczy ,że gnebią ich przepisy
a twoja info jest bez sensu dla pytających!
A swoja drogą co to "stosowne władze"?
Mówienie o zbrodni to jeszcze nie zbrodnia!!!

14. Data: 2003-03-24 17:03:05

Temat: Re: Renta socjalna
Od: "Waldemar" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl (Marciu11 - Viper) napisał(a):

> No nic przepraszam za zamieszanie.

> Pozdrawiam Wszystkich Marcin

Pozdrawiam Ciebie Marcin
Ty nie musisz za nic przepraszać. Pytać każdy może. Kto pyta nie błądzi.
Rady o kolegi, przeczytać mogłeś..co do stosowania, twoja wola i sumienia..a
informujacy Cię kolega lojalnie uprzedził ,że nie jest to zgodne z
przepisami .

Pozdrawiam Waldemar

15. Data: 2003-03-25 08:01:50

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Zbig AG napisal:

> [...]
>może typ zwykłego "kapusia"? Może warto się jednak zastanowić, czy nie dać
>szansy komuś takiemu jak "Misiek" żeby wpadł sam? Dla mnie obydwaj

A dla mnie nie! moim zdaniem brak reakcji to zadna reakcja. Musze dodac ze
twoje stanowisko jest karalne z kk. Nie chce tutaj podawac paragrafu ale sam
sobie zerknij, moze sam na to wpadniesz ze czynisz zle. Co to znaczy
kablowac ? jezeli widze lamanie prawa toreaguje lub zglaszam odpowiednim
wladzom - to jest obowiazek kazdego z nas. I tyle w tej kwestii.

pozdr.
Arek

16. Data: 2003-03-25 09:19:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kablowac ? jezeli widze lamanie prawa toreaguje lub zglaszam odpowiednim
> wladzom - to jest obowiazek kazdego z nas. I tyle w tej kwestii.
-------------------------------
Wiele osób, ktore tu się prezentują pokazują swoje osiągnięcia w realizacji
idei pomocy wzajemnej.
Proponuję żebyś Ty Arku pokazał swoje osiągnięcia. Kapusiostwo , niezależnie
od kontekstu jest moralnie jednoznaczne. Można i tak sobie wyobrażać ideę
realizacji pomocy "braciom w niemocy".
Co się tyczy mojej osoby, to nie jestem anonimowy. Nie zmyślam sobie żadnych
"ksywek", nie wysyłam wiadomości przez bramki, by uniknąć namierzenia mojego
IP. Dla ułatwienia dodam, że mój adres i nr telefonu jest do znalezienia w
książce telefonicznej. Szkoda więc tracić czasu. Pisz donos do "odpowiednich
władz" na mnie. Tak mnie ta groźba wystraszyła, że o mało się nie
rozpłakałem.
BTW: żeby oceniać czyjeś postępowanie w kategoriach prawnych czy moralnych
trzeba mieć o tym jakieś blade pojęcie.

Zbig AG

17. Data: 2003-03-26 08:22:49

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Gintowt napisal, a ja odpowiadam:

>Wiele osób, ktore tu się prezentują pokazują swoje osiągnięcia w realizacji
>idei pomocy wzajemnej.

- to nie byla pomoc, ale naklanianie do przestepstwa. jest to zadna roznica
dla czlowieka o malym sumieniu i braku szacunku dla prawa. To bylo zwykle
cwaniactwo ktore Ty popierasz i jeszcze ludzi porzadnych opluwasz - to
troche nie ladnie. Slowo "Kapus" bylo raczej uzywane w innych sytuacjach niz
ta, miej to na uwadze.

>Proponuję żebyś Ty Arku pokazał swoje osiągnięcia.

- a nie widze sensu zeby sie z kims licytowac ale na pewno nie siedze na
tylku. moglo by sie tez okazac ze robie wiecej od ciebie, i bylo by ci
glupio - a ja tego nie chce.

>Kapusiostwo , niezależnie od kontekstu jest moralnie jednoznaczne.

- moralnosc w twoim wykonaniu jest koslawa i brzydka jak odbicie w lustrze
smiechu.

Można i tak sobie wyobrażać ideę realizacji pomocy "braciom w niemocy".

- co z innymi bracmi, ktorzy graja wedlug zasad i sa uczciwi ?

> [...]
IP. Dla ułatwienia dodam, że mój adres i nr telefonu jest do znalezienia w

- tez nie jestem anonimowy, kto chce moze sobie mnie znalezc w internecie -
niech wpiszze na wyszukiwarce algraf (nazwa mojej pierwszej firmy) i ma
wszystko jak na talerzu. Moze wpisac Aluk i moze jeszcze zobaczy niektore
rzeczy robione przeze mnie.

Szkoda więc tracić czasu. Pisz donos do "odpowiednich władz" na mnie. Tak
mnie ta groźba wystraszyła, że o mało się nie rozpłakałem.

- plakac nalezy nad twoim malym sumieniem, ale nie jestem w stanie - wybacz.

BTW: żeby oceniać czyjeś postępowanie w kategoriach prawnych czy moralnych
trzeba mieć o tym jakieś blade pojęcie.

- mam jakies tam pojecie, a moze w domu mnie tak wychowali, ze jak widze
niesprawiedliwosc to reaguje - ale inni wola przejsc obok.

tajemniczy nieznajomy :-)
szpieg z krainy deszczowcow

...........karamba

18. Data: 2003-03-30 00:52:48

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PiotrArc <p...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5k4v4$62n$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> zostana jutro przekazane Miejskiemu Osrodkowi Pomocy Społecznej w Katowicach

Żeby nie robić przykrości innym grupowiczom, ujmę to tak:

PiotrArc, jesteś ....................................................
...................................!
[w miejsce kropek wstaw sobie najgorsze znane ci epitety]

Tomasz Kwiecień
http://republika.pl/tkwiecie

[Rob Zombie - I'm Your Boogie Man
Rob Zombie - Living Dead Girl]

19. Data: 2003-03-30 07:59:03

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cwaniactwo ktore Ty popierasz i jeszcze ludzi porzadnych opluwasz - to
> troche nie ladnie. Slowo "Kapus" bylo raczej uzywane w innych sytuacjach
-
Na cytowany wyżej post nie odpowiedzialem, bo po prostu nie zauważyłem go.
Prosiłbym Cię żebyś czytał uważnie i przekręcał moich słów.
Żeby z mojej strony zakończyć ten wątek dodadam całkiem przejrzyście i bez
niedomówień: Ja nikogo nie namiawiam do popełniania przestępstw. Nie pluję
nigdzie, ani na Grupie ani poza nią. Jeśli razi Cię słowo "kapus" to napiszę
inaczej: w Polsce która *nie jest* krajem praworządnym, choć wielu mówi o
"polskiej demokracji", *donosicielstwo* nie jest lekarstwem na bezprawie.
Takie jest moje zdanie i nie mam zamiaru go zmieniać. Idąc drogą
powszechnego donosicielstwa "Wielki Czerwony Brat" dochował się Pawlika
Morozowa. Ostatnia rzecz jakiej sobie i innym bym życzył, to powtórzenie tej
drogi. Nie stawiam Ci zarzutu anonimowości, a nawet gdyby tak było, to nie
ja mam zamiar pisać donosy. Napisałeś: "Musze dodac ze twoje stanowisko
jest karalne z kk" , odpisałem Ci , że skoro tak, wal śmiało i pisz na mnie
donos do "odpowiednich wladz". I gdzie tu jest obraza? Kto , kogo próbuje
opluwać? Fakt, że niepotrzebnie zrobiłem bardzo personalną wycieczkę do
osiągnięć. Miałem jednak na myśli to, że ludzie będący ON i mający zapas sił
i werwy powinni starać się zrobić coś więcej dla środowiska, niż tylko
zajmować się duperelami.

pozdrawiam Wszystkich
Zbig AG

20. Data: 2003-03-30 09:30:58

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

>Na cytowany wyżej post nie odpowiedzialem, bo po prostu nie zauważyłem go.

- i tak bywa.

>Prosiłbym Cię żebyś czytał uważnie i przekręcał moich słów.

- postaram sie, dla tego tez pisze pod Twoimi wypowiedziami.

> [...]
napiszę
>inaczej: w Polsce która *nie jest* krajem praworządnym,

- czy kiedykolwiek zastanawiales sie dlaczego nie jest krajem praworzadnym ?
dlatego ze ludzie sie do prawa nie stosuja. Chlona wolnosc az im tlenu brak.
A kurcze jezeli nie zaczniemy od nas to pozniej nie dziwmy sie ze tak jest.
Kazdy mowi lekarze biora - no to kurna nie dawajcie ! ja nigdy nie dawalem.
I tak ze wszystkim. Powiem Ci historie z tego czwartku:
- stoje na przystanku (jezdze na wozku :-) 10 zdrowych osob kolo mnie,
podbiega gosc do podpitego faceta i oklada go piesciami (nikt nie reaguje),
wyzywa go - i w koncu uderza go z kolana tak ze krew pryska (brudzi bijacemu
spodnie) (nikt nie reaguje) i wiesz kto zareagowal ? ja. Pomyslalem ze moge
dostac w twarz - ale sie ta obojetnoscia tak wkurzylem ze powiedzialem
facetowi "juz wystarczy!" i wyobraz sobie ze gosc ochlonal i zostawil
pobitego faceta. Ty Zbigniewie jestes jedna z tych 10 osob, niestety.

>choć wielu mówi o "polskiej demokracji", *donosicielstwo* nie jest
lekarstwem na bezprawie.

- czy jak zobaczylbys wlamanie do sklepu, to zadzwonisz po policje aby
*doniesc* o przestepstwie ?

> [...]
tej

>drogi. Nie stawiam Ci zarzutu anonimowości, a nawet gdyby tak było,

- to nie ja przekrecam Twoje slowa, sam to robisz :-)

> [...]

>Miałem jednak na myśli to, że ludzie będący ON i mający zapas sił i
>werwy powinni starać się zrobić coś więcej dla środowiska,

- i ja tak wlasnie robie, pomagam innym, nie kradne, nie namawiam do
kradzierzy, bronie uczciwych i slabszych, wszystko w zgodzie z prawem i moim
sumieniem. rano wstaje i czuje sie zadowolony z zycia :-) pokutuje jeszcze w
nas to ze nam ON sie wszystko nalezy, ze traktowani bedziemy lepiej niz
zdrowi. I tworzymy sobie taki wlasny swiat w ktorym chcemy integracji i
rownouprawnienia, a z drugiej strony chcemy byc ciagle glaskani po glowie i
zeby sie ludzie litowali nad nami.

pozdr.
Arek

Zanik mięśni typ Werdinga Hoffmana