Re: Rewelacyjna metoda leczenia polem elektro-magnetyczny?!

Data: 2000-01-15 22:07:17
Temat: Re: Rewelacyjna metoda leczenia polem elektro-magnetyczny?!
Od: "Kris" <a...@f...onet.pl>

>myśleć,
>Bzdety...
Niekoniecznie. Mam już nieco doświadczeń z kompletem Magna Bloc, ktory jest
dostepny w Polsce od stycznia br. Posiada swiadectwo jakosci Instytutu Lekow
i jest wynikiem 13 lat doswaidaczen i badan na Uniersytecie Vanderbilta w
USA. Nie sluzy do leczenia, lecz usuwania "dyskomfortu" ( takie jest
oficjalne okreslenie) . Posiadam je od 2 tygodni wiec trudno mowic o zapasie
doswiadczen, lecz proby, ktore przeprowadzilem na kilkunastu osobach
wykazaly 100% skutecznosci w usuwaniu lub przynajmniej zmniejszaniu
"dyskomfortu".
Chetnie nawiaze kontakt z osobami, ktore chcialyby potestowac Magna Bloc i
wymienic sie doswiadczeniami.

Pozdrawiam
Krzysztof Abramek
Zobacz: www.magnabloc.prv.pl