Re: Roaccutane

From: b...@o...com.au (George Zieba)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Roaccutane
Date: 15 Jul 2001 16:38:07 -0700

"Bazyl \(Tatiana\)" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
news:<9iseon$e9$1@news.tpi.pl>...
> Użytkownik "George Zieba" <b...@o...com.au> napisał w wiadomości

> [duże ciach]
>
> Człowieku, przecież przedpiśca napisał, że czytał ulotkę, więc nic
> nowego mu nie powiedziałeś. A jak już koniecznie chciałeś, to
> wystarczyłby link.

Nie gorączkuj się. Przede wszystkim nie napisał jką ulotkę czytał.
Sa czasami znaczne różnice. Poza tam posty czyta dużo więcej ,idzi niz
inicjator wątka. Daj im szanse coś poznać też.
Link jest OK, ale przy stosunkowo krótkiej informacji nie
ma problemu z kopią.

> Ulotka faktycznie koszmarna jest koszmarna,

Większośc ulotek lekarstw jest "koszmarna". W tym przypadku jest to
rzeczywiście nieznyt przyjemne. Z dużą ostroznością osnosiłbym
się do tego środka. Trzeba najpierw spróbować cos mniej radykalnego.
Jak już nic innego naprawdę nie pomoże ... można przejśc na to
świństwo , ale pod bardzo ścisła kontrolą lekarza, ponieważ
może dojśc do uszkodzenia wątroby.

Jerzy Zięba