Robimy FLAKI !!

51. Data: 2015-03-06 20:54:24

Temat: Re: Robimy FLAKI !!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 20:27, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> (...)

> Qrczak wie lepiej, co chciałem napisać :)
> Przecież to nadal jest gotowanie z miłością.
>
> Oczywiście znaczenia cudzysłowu nie zrozumiałaś ;)

Oczy wiście.

> Nie wyklucza się...

Tak już chodzą lata długie,
Jedno chce - to nie chce drugie,
Chodzą wciąż tą samą drogą,
Ale pobrać się nie mogą.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

52. Data: 2015-03-06 21:01:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 20:30, Trefniś pisze:

> (...)

> Na pewno nie wszędzie!
> :)

A wszędzie nie musimy zaglądać.

Ewa

53. Data: 2015-03-06 21:07:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 20:50 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-03-06 20:20, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Ale czytać w szklanej kuli umiesz nawet lepiej od czarownicy.

Jeśli coś z powyższego się sprawdziło, to może być tylko czysty przypadek.
Zdarza się przy przekomarzankach...
:)

--
Trefniś

54. Data: 2015-03-06 21:11:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 21:01 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> A wszędzie nie musimy zaglądać.

Spokojnie - myślałem np. o krwi.
Gdzieżby tam zaglądanie...

--
Trefniś

55. Data: 2015-03-06 21:14:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 21:11, Trefniś pisze:

> Spokojnie - myślałem np. o krwi.
> Gdzieżby tam zaglądanie...

Że niby kłucie ma być lepsze?

Ewa

56. Data: 2015-03-06 21:22:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 21:14 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Że niby kłucie ma być lepsze?

Sama pisałaś, żeby nie zaglądać...

--
Trefniś

57. Data: 2015-03-06 21:49:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 21:07, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Jeśli coś z powyższego się sprawdziło, to może być tylko czysty przypadek.
> Zdarza się przy przekomarzankach...
> :)

Chyba muszę częściej wprost.
Wybaczam.

58. Data: 2015-03-06 21:52:30

Temat: Odp: Robimy FLAKI !!
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu niedziela, 1 marca 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> Flaki na rosole drobiowym, to profanacja.
> Flaki powinny być gotowane na bulionie wołowym i ta wołowina potem musi
> wylądować w zupie w kawałkach.
>
> Pozdrawiam,
> MW

To nie profanacja, ale kwestia gustu/smaku. Na kurczynie wychodzą naprawdę
fajne flaczyska. Co do kolejnego Twojego wpisu w tym temacie, w pełni się z
Tobą zgadzam. Gała muszkatołowa musi być!! Zapomniało mi się wpisać :)

Oczywistaoczywistość, Wszechwiedząca musiała ze względu na sympatję jaką
mnie darzy przyfandzolić się do zasmażki na margarynie. I przy okazji zrobić
nam wykład o krowim "in and out". A co się tyczy zasmażki na
margarynie/maśle, to w ciemno stawiam sryljon dolców, że różnicy w smaku
flaków nawet Wszechwiedząca nie ma szans zauważyć. Wiele Pań Domowych też
się tutaj wypowiadało korzystając z wiedzy posiadłej z "Pani Domu", po
wszechkroć potwierdzonej przez Wszechwiedzącą.

----
Co prawda nigdy nie probowalam robic zasmazki na margarynie (w ogole
baaardzo rzadko uzywam zasmazki do czegokolwiek), wiec nie jestem w stanie
porownac smaku, jednak zrezygnowalabym z margaryny z tego wzgledu, ze to
tluszcz utwardzany, podobno najmniej zdrowy.
A flaki na "kurzynie" tez kilka razy robilam i mi smakuja :)

Pozdrowki
@

---
Avast.

59. Data: 2015-03-06 23:07:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2015 20:30:57 +0100, Trefniś napisał(a):

> (...)

> Na pewno nie wszędzie!
> :)

Słusznie, bo "tam" powinno być akurat od 3,5 do 4,5 - więc trzeba doradzić
jak najszybsze leczenie, bo to bakteryjne zakażenie akurat :-)))
--

XL
pewni siebie.

60. Data: 2015-03-06 23:08:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2015 21:11:12 +0100, Trefniś napisał(a):

> Spokojnie - myślałem np. o krwi.
> Gdzieżby tam zaglądanie...

A może warto byłoby z tym 5,5 biegiem do ginekologa podejść...

--

XL
pewni siebie.

Sól nie jest szkodliwa?
Flaki
Skąd Ona ma tyle czasu ?
Formowanie chleba w bochenki ciekawą metodą
Koszyki do wyrastania chleba