Romans z żonatym

151. Data: 2002-08-30 11:37:10

Temat: Re: Romans z żonatym DŁUGIE
Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> no wiem wlasnie na podstawie historii takich jak twoja. nie trzeba
> od razu spac z wszystkimi facetami swiata :-) tak jak nie musisz jechac
> do Australii zeby wiedziec co tam slychac.
Ale ja w przeciwieństwie do Ciebie nie będę wmawiać komuś kto wrócił
z długiej podróży do Australii że wiem lepiej niż on jak tam jest - bo
w koncu cos tam czytałam no i sąsiadki mówiły i pani w sklepie też i w
gazetach...

> a tak to kolejny tekst typowy dla "kochanek".
Nie patrz teraz od strony kochanek.
Naprawdę nie wierzysz że są mężczyźni którzy są nieszczęśliwi???

> nie obraz sie, ale cos mi sie zdaje, ze zyjesz jeszcze w swiecie bajek
> z dziecinstwa :-))
Nie gdybaj na tematy (i ludzi) o których nic nie wiesz ;-)
Asia

152. Data: 2002-08-31 03:40:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS (Asia Slocka)" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z długiej podróży do Australii że wiem lepiej niż on jak tam jest - bo
> w koncu cos tam czytałam no i sąsiadki mówiły i pani w sklepie też i w
nie wmawiam ci nic, po prostu zaprezentowalas w swoim liscie taka
postawe, dopiero potem wytlumaczylas ze mialas inne motywy.

> Nie patrz teraz od strony kochanek.
> Naprawdę nie wierzysz że są mężczyźni którzy są nieszczęśliwi???

sa, ale ci zwykle sie rozwodza, reszta zdradzaczy nie ma tak zle jak
usiluja to zaprezentowac kochankom.

> Nie gdybaj na tematy (i ludzi) o których nic nie wiesz ;-)

i vice versa.
pozdrawiam
iwon(k)a

153. Data: 2002-08-31 07:33:09

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Sandra zapodała:

> zgadza sie ...ale w wielu związkach coś się psuje...i stąd moje wywody...

Ale tego wcześniej nie napisałaś, ja tamten post odebrałam, jakbyś
proponowała beztroski skok w bok tylko po to, żeby się w związku nie
nudzić... I stąd moje wywody ;-)
--
Pozdrawiam:
Justyna

154. Data: 2002-08-31 09:49:37

Temat: Odp: Romans z żonatym DŁUGIE
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2087792.YhMxLoThlO@krys...
> proponowała beztroski skok w bok tylko po to, żeby się w związku nie
> nudzić... I stąd moje wywody ;-)

:-) siedzialam, rozmyslalam czy zrobiłabym to i myśle,że chyba tak...ale na
pewno byłby to krok przemyślony...

Sandra

155. Data: 2002-08-31 14:03:36

Temat: Re: Mialem Romans z męzatką -> bylo Re: Romans z żonatym
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wbrew woli i prośbom partnera też?

partner nie musi nic wiedziec od samego poczatku.
czesto lepsze jest klamstwo.
iwon(k)a

156. Data: 2002-08-31 14:09:49

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"

> partner nie musi nic wiedziec od samego poczatku.
> czesto lepsze jest klamstwo.

Ale pytałam o coś innego: czy lepsze jest kłamstwo nawet wbrew prośbom
partnera? To znaczy że osoba potencjalnie zdradzona zawsze zastrzega
że najważniejsza jest szczerość i zaufanie i że lepiej jej powiedzieć;
czy uważacie że w takiej sytuacji można jej nie mówić?
Asia

157. Data: 2002-08-31 14:12:22

Od: "Jestem" <m...@...p> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:akgqhh$hj8$1@news.onet.pl...

> partner nie musi nic wiedziec od samego poczatku.
> czesto lepsze jest klamstwo.
> iwon(k)a

Nie wiem czy kłamstwo, jest zawsze lepsze, w moim przypadku, pomimo kosztów
jakie ponieślismy oboje, uważam, ze prawda była lepsza.

158. Data: 2002-08-31 16:26:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że najważniejsza jest szczerość i zaufanie i że lepiej jej powiedzieć;
> czy uważacie że w takiej sytuacji można jej nie mówić?

no wiec nie zmieniam swojego zdania. jesli zdrada byla niczym
waznym, ten ktory zdradzil niech sie wiec meczy z tym faktem sam
i nawet jesli partner prosi o prawde, lepiej go oklamac. oczywiscie
nie mona uogloniac, bo moze jest taka zona/maz ktory po uslyszeniu
prawdy nie zalamie sie i dalej bedzie w stanie zyc jak dotej pory.
ale chyba raczej takich przypadkow jest malo, stad nawet jesli partner
naciska ja dalej obstawalaby za klamstwem, w dobrej wierze dla
partnera i zwiazku. niech juz przynajmniej sprawca czynu ;-) ponosi
tylko tego konsekwncje.
iwon(k)a

159. Data: 2002-09-03 06:46:05

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naciska ja dalej obstawalaby za klamstwem, w dobrej wierze dla
> partnera i zwiazku. niech juz przynajmniej sprawca czynu ;-) ponosi

A co będzie Iwonko jeśli partner się dowie mimo to (życie jest paskudne i
złośliwe ;) ).
Może się zdarzyć, że problemem nie będzie sama zdrada ale to, że "Ty mnie
oszukałaś/eś!".

Sławek

160. Data: 2002-09-03 22:46:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> złośliwe ;) ).
> Może się zdarzyć, że problemem nie będzie sama zdrada ale to, że "Ty mnie

wszystko zalezy od sytuacji. czasami sie do ukryc a czasami nie.
iwon(k)a

Re: ja namowic do badan?
hej!
Już nigdy...