Romantyczna kolacja we dwoje....

1. Data: 2004-01-16 06:59:39

Temat: Romantyczna kolacja we dwoje....
Od: "jar" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialbym zrobic dzisiaj dla swojej ukochanej kolacje, niezbyt obfita, w
miare prosta no i oczywiscie zeby bylo romantycznie.Licze na pomoc zarowno
mezczyzn, ktorzy cos upichcili jak i ciekaw jestem oczekiwan kobiet w tym
wzgledzie :)
pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2004-01-16 07:25:55

Temat: Re: Romantyczna kolacja we dwoje....
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jar wrote:

> [...]
> mezczyzn, ktorzy cos upichcili jak i ciekaw jestem oczekiwan kobiet w tym
kilka dni temu byl podobny watek...

Izza

1. Data: 2004-01-16 10:23:35

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jar wrote:

> [...]
> mezczyzn, ktorzy cos upichcili jak i ciekaw jestem oczekiwan kobiet w tym

Zobacz przepis na sandacza po ogrzemu.
Link podalem w watku "Filet z mietusa - jak to upiec?"
Proste smaczne i delikatne. Dorzuc do niego jeszcze dwie swiece i biale
wino w nalezytej temperaturze i zadna Ci sie nie oprze ;).

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2004-01-16 14:42:40

Od: "agniecha" <m...@W...iksserwis.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proste smaczne i delikatne. Dorzuc do niego jeszcze dwie swiece i biale
> wino w nalezytej temperaturze i zadna Ci sie nie oprze ;).

Ja sie opre ;-)

agniecha

1. Data: 2004-01-16 21:16:41

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agniecha wrote:

> Ja sie opre ;-)
>
> agniecha

Ech!
Nie wierze!
To by tylko swiadczylo o braku wytrwalosci Twojego apsztyfikanta, czyli
sie nie liczy :D
Pozdr. smacznie ;)
Shrek

1. Data: 2004-01-16 21:30:40

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam wpawdzie zadnej królewny, ale pokazałem ten twój przepis mojej
żonie. Ona wychowała się nad jeziorem obfitującyn akurat w sandacze.

Tak więc czytała:

> 2. Posypac z zewnatrz dosyc obficie sola ziolowa, pieprzem krajenskim i curry.
> Wetrzec, lub wklepac przyprawy w skore.
> 3. Odstawic do lodowki na noc.

> 5. Posypac obficie przyprawa do ryb.

Tu się spytała: to co zostanie z tego sandacza?!

Kiedy doszła do:

> 11.Wyjac, podawac posypane obficie koperkiem i polane maselkiem z naczynka.

westchnęła: biedny sandacz, jeszce po śmierci go męczą.

Władysław

1. Data: 2004-01-16 21:56:19

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LOL. Ubawiem sie setnie!
Uznaje Twoja Wyzszosc (a wlasciwie Twojej Zony ;))

Shrek

PS.
Ale sprobuj mimo to zrobic.
Czekam na relacje, czy Twoja Zona jednak po spozyciu bedzie dalej
zalowala tego sandacza ;)

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2004-01-16 22:12:22

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu się spytała:  to co zostanie z tego sandacza?!

No wiec moze ja opowiem jak to z sandaczem w wiezy krolewny bylo...

Dawno, dawno temu, gdy musialam gotowac/smazyc/dusic/piec/* sama - lubilam jesc
ryby, ale nienawidzilam szczerze ich smrodu w trakcie obrobki i przez kolejnych
kilka godzin po zjedzeniu...

Jakis czas temu moj Rycerz chcial sie pochwalic swoimi RYBNYMI umiejetnosciami
kulinarnymi (przez zoladek do serca...)
Po raz pierwszy wchodzac do domu nie czulam smrodu ryby, mimo, iz wiedzialam,
ze miala byc przygotowywana...

Byl to wlasnie rzeczony sandacz...

niebo w gebie!!!!
co ja mowie....
SIODME NIEBO!!!!

Mimo, ze zarzekalam sie wczesniej jak zaba blota, ze do0 pyska nie wezme - zupe
rybna w wykonaniu Shreka takze jadam... z olbrzymim apetytem :)

no coz....

Ale moze to tylko ogry tak maja? ;)

Pozdrawiam

Fiona

* niepotrzebne skreslic

1. Data: 2004-01-16 22:22:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Jan 2004 23:23:55 +0100, Evunia <h...@n...year.pl>
wrote:

>Ach, to równouprawnienie ! ;)
>Mnie się zawsze wydawało, że to kobitka ma trafiać przez żołądek do serca,
>a tu masz babo placek... ;)

raczej masz babo rybe ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-16 22:23:55

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Eva Sheers
FAQ pl.rec.kuchania http://kuchenna.host.sk/

heh, pasta z makreli
co na impreze dla 8 latki?
winko
Proszę o pomoc
"mleko w proszku" - po co w przepisie na chleb?