Równouprawnienie

31. Data: 2002-05-13 15:41:39

Temat: Re: Równouprawnienie
Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może przestać w tym wypadku dzielić ludzi na kobiety i mężczyzn, a dać
szansę mądrym, ambitnym, chętnym ???
--
Pozdrawiam Olaś

32. Data: 2002-05-13 18:58:20

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Mam ustawiony zegar na Czas
> Warszawski. Zresztą ja nie jstem nigdzie zawieszona. Mieszkam w
> Polsce, a w UK na szczęście tylko bywam. Może w Szwecji jest jakiś
> inny czas i coś ci się myli.
> BTW: różnica czasu miedzy Polską i Wielka Brytanią wynosi tylko
> godzinę- tzn u nas jest teraz 18.56 a u nich 17.56

A chociazby o ten post, na ktory teraz odpowiadam...
Sent 2002-05-14 03:56

A odpowiadam na niego o 20:57 13 maja. No to jak z twoim zegarkiem w
komputerze?
--
Ania Björk
www.sveana.com

33. Data: 2002-05-13 19:29:43

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes"
> Czyli tacy jak teraz?
> To mogą być gorsi ? ;-))

O, no właśnie. Pomyśl że w naszych
warunkach byliby JESZCZE gorsi ;-)
Asia Słocka

34. Data: 2002-05-13 20:02:33

Od: "Ania" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk" <s...@p...onet.pl> wrote in > Pewne sprawy nalezy wymusic
procesami legalizacyjnymi, bo inaczej nigdy nie
> ruszymy kolosa patrialchalizmu.

Przecież my już kiedys to mieliśmy! Tylko, że nie w sejmie, ale na
Akademiach Medycznych. Gdzieś chyba do połowy lat osiemdziesiątych. I
dochodziło do takich sytuacji, że dziewczyny musiały zdobyć o co najmniej 10
punktów więcej, żeby się dostać. Ponieważ dziewczyn pchało się na medycynę o
wiele więcej (co prawda trudno zrozumieć, dlaczego, czyżby panowie uważali
zawód lekarza za niedostatecznie męski?) to one musiały o wiele więcej kuć i
przeżywać więcej stresów. Faceci mogli być nieco gorzej przygotowani, bo
byli na uprzywilejowanej pozycji. 10 punktów przy 150 punktowym teście, to
calkiem sporo. W efekcie nie dostały się dziewczyny majace np. punktów 114,
za to dostali się chlopcy, którzy zdobyli 105.
W pewnym momencie, po zaskarżeniu tego przez pokrzywdzone dziewczyny do
Trybunału Konstytucyjnego system zmieniono. Teraz panowie muszą kuć tyle
samo i nie mają żadnych forów. I ich liczba wcale się nie zmniejszyła. Po
prostu są trochę lepiej przygotowani.
Mieliśmy jeszcze punkty za pochodzenie robotnicze lub chłopskie, które też
sprawiały, że na studia trafiały osoby, ktore nie powinny.
To tez na szczęście zniesiono.
Według mnie demokracja polegać powinna na tym, żeby dać wszystkim równe
szanse, ale nie promować ich w sposób sztuczny, bo to na dłuższą metę się
nie sprawdza. Kobiety, które są urodzonymi politykami i tak zostaną wybrane.
Może lepiej, zamiast przyznawać im połowę mandatów uświadamiać kobiety - a
przecież w Polsce jest nas więcej niż mężczyzn!!! - żeby głosowały na
kobiety, a nie na facetów, to lepiej będzie dla nich i dla kraju.
OT w Wielkiej Brytanii doszło do takiej paranoi, jesli chodzi o politykę
równych szans, że jeżeli mają dwóch kandydatów na jakieś stanowisko, którzy
wydają się jednakowo odpowiedni, to zawsze wybiorą Murzyna lub Hindusa.
Nawet, jeśli jest ciut gorzej wykształcony i ma ciut mniejsze doświadczenie
niż biały, to też go wybiorą. Bo się boją, że Murzyn, czy Hindus zaskarży
ich do sądu o dyskryminację rasową. A biały nie ma podstaw, żeby ich
zaskarżyć. Wpakowali się w ten układ i teraz żałują, ale za późno, żeby coś
zmienić.

Mam nadzieję, że sztuczne stwarzanie równych szans mamy juz za sobą.

Pozdrawiam wszystkich

Ania

35. Data: 2002-05-13 20:17:23

Temat: Re: [OT] Równouprawnienie
Od: "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" napisała

> Ja nie bardzo wiem, o co ci chodzi. Mam ustawiony zegar na Czas Warszawski.

No nie bardzo ...

> BTW: różnica czasu miedzy Polską i Wielka Brytanią wynosi tylko godzinę-
tzn
> u nas jest teraz 18.56

Really? To dlaczego Twój post jest z 14 maja z godziny 03:56??? Masz czas
przesunięty o 9 godzin do przodu.

Maja

36. Data: 2002-05-13 22:27:09

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Aleksandra <a...@i...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| A może przestać w tym wypadku dzielić ludzi na kobiety i
mężczyzn, a dać
| szansę mądrym, ambitnym, chętnym ???

To niedorzeczne!
Przecież w ten sposób nigdy nie zostanę politykiem!!!!!

Pozdrawiam,
didziak :-))))

37. Data: 2002-05-13 23:22:51

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sympatyczny didziak < napisał
> mężczyzn, a dać
>
> To niedorzeczne!
> Przecież w ten sposób nigdy nie zostanę politykiem!!!!!

Didziak na prezydenta!!! :-)
--
Optymistyczna Olaś

38. Data: 2002-05-14 01:09:18

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Aleksandra <a...@i...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Didziak na prezydenta!!! :-)

Mój program to:
(1) Zalegalizować związki poligamiczne,
(2) Zalegalizować związki homosexualne,
(3) Za(le)ga(li)zować feministki :-)P
Ponadto (szum) osząc się (szum)... aborcji... (szum) ...do...
(szum) eutanazja oraz... (pisk sprzężenia w mikrofonach)
...kobiety w Sejmie... (szum)... x-appealu sportsmen... (szum)
...eściów... (szum) ... racujące Matki Polki (szum).

To teraz pokażcie mi płot, przez który trzeba mi przeskoczyć, żeby
mi kibicowali :-)

P.S. Przepraszam wrażliwszych. Zachowałem się jak gówniarz... :->

Pozdrawiam,
didziak :-)))

39. Data: 2002-05-14 01:56:27

Od: "Ania" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> wrote in message
> Ania wrote:
> ciach
>
> OT: ja wiem, ze ty zyjesz troche w dziwnym swiecie, tak zawieszona miedzy
> Anglia a Polska, ale czy musisz miec tak fatalnie ustawiony zegar w
> komputerze? W koncu roznica czasu miedzy tymi krajami to nie 12 godzin, a
2.

[...]

pozdrowienia

Ania

40. Data: 2002-05-14 06:38:18

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi kibicowali :-)
>
> P.S. Przepraszam wrażliwszych. Zachowałem się jak gówniarz... :->

Nie - jak PARLAMENTARZYSTA!!

Pozdrawiam
Qwax

nauka gry na pianinie