nauka gry na pianinie

1. Data: 2002-05-12 18:26:51

Temat: nauka gry na pianinie
Od: "malgosia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli Twoje dziecko jest muzykalne i ma ochotę nauczyć się grać na
pianinie - napisz do mnie........moja w tym głowa,aby
zajęcia były ciekawe i wnosiły ze sobą coś wartościowego :)))

mój adres - t...@p...onet.pl
telefon - 0-609-196-180

Pozdrawiam

Małgorzata

2. Data: 2002-05-12 18:35:12

Temat: Re: nauka gry na pianinie
Od: "Maja Krężel" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"malgosia" napisała

> Jeżeli Twoje dziecko jest muzykalne i ma ochotę nauczyć się grać na
> pianinie - napisz do mnie........moja w tym głowa,aby
> zajęcia były ciekawe i wnosiły ze sobą coś wartościowego :)))

Dziewczyno, puszczasz ten spam już trzeci raz w tygodniu. To się robi trochę
wkurzające, tym bardziej, że zupełnie OT.
Nikt się nie zgłosił? Widocznie nikt nie jest zainteresowany. Ale to nie
powód, by z grupy dyskusyjnej robić sobie darmową tablicę ogłoszeń.

--
Maja

3. Data: 2002-05-13 05:01:39

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule malgosia napisal(a):

> [...]
> pianinie - napisz do mnie........moja w tym głowa,aby
> zajęcia były ciekawe i wnosiły ze sobą coś wartościowego :)))

Ile razy masz zamiar to tutaj puszczac.........?
POZALUJESZ

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%