Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 9 Nov 2017 21:22:09 -0800 (PST)
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 29 października 2017 18:23:59 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> Nigdy nie napisałem, że wszystko zawdzięczam tylko sobie. Wiele razy
> podkreślałem, że bardzo dużo zawdzięczam moim dzieciom, a szczególnie
> córce Kasi, która będąc mniej skażoną przez przeszłość ode mnie,
> podpowiedziała mi gdzie mam szukać przyczyn patologii w naszej rodzinie.
> Moja zasługa polegała na tym, że zaufałem i uszanowałem autonomię dzieci
> i córka to doceniła ten akt mojej odwagi wskazując mi drogę do dalszych
> poszukiwań. Chciała to zrobić (i zrobiła) tak aby zachowała neutralność
> w stosunku do obojga swoich rodziców. Niestety, została przez matkę
> [...]

pewna prawde, to mozna mowic tylko o Prawdzie, Bogu, Chrystusie
i Duchu Swietym. no i ewentualnie o Panu Jezusie chyba tez.
po co ktos np. mialby oznajmniac swiatu,
ze lubi sie kochac z klaczami, czy ogierami dajmy na to.
oczywiscie, niech mowi o tym Bogu; dla mnie czy swiata
jest to wiadomosc niepotrzebna, choc o ile ja pomysle
"dziwny czlowiek", to swiat go zlinczuje,
jesliby gdziekolwiek w hierarchii ludzkiej
chcial sie powspinac. a nawet zwykli ludzie by go kamieniami
obrzucili, z przekonania ze jest to dobre,
gdyby w tych czasach nie bylo to karalne.

po prostu Leosiu nakłaniasz Duch Prawdy
do zajmowania sie tym, co złe moce ci podpowiadaja,
i żeby za twoim przykładem zamknął oczy na sprawy istotne.

jacek