zapiekanka pychota

1. Data: 2003-03-07 06:25:06

Temat: zapiekanka pychota
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesl znudzily Wam sie kanapki na kolacje albo potrzebujecie cos cieplego i
szybkiego w robocie do piwa polecam nastepujaca zapiekanke:

Potrzebne;
bulka wroclawska ( jest krotsza niz bagietka ale szersza i bardziej
miesista)
1/4 jednej kostki masla
1-2 zabki czosnku
troche boczku wedzonego,
majeranek (niekoniecznie)

Rozkrajamy bulke wzdluz na dwie duze kromy. Do potrzebnej ilosci masla
(lepiej wczesniej wyjetego z lodowki) dodajemy wycisniete1-2 zabki czosnku.
Mieszamy lyzka wypukla strona, aby maslo stalo sie czosnkowe
rownomiernie.Smarujemy obie kanapy takim maslem. Na to kladziemy cienko
pokrojone plastry boczku wedzonego i posypujemy majerankiem.Tak przygotowane
kanapki wstawiamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika (u mnie gazowy) na
10 minut. Bulka staje sie chrupka, czosnkowa i sama rozplywa sie w ustach.
Boczek nie zrumieni sie, ale roztoczy boski zapach wedzonki. Niebo w
gebie.Najlepiej od razu kupic pare bulek:))Wariacje z wierzchem moga byc
rozne: usmazone pieczarki, sery.

Jola L-L

1. Data: 2003-03-07 07:34:47

Temat: Re: zapiekanka pychota
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>w robocie do piwa

Propozycja dla lekarzy ?

1. Data: 2003-03-07 09:12:04

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Propozycja dla lekarzy ?

Ale zabawne. Hahaha.

Ewa

1. Data: 2003-03-07 09:42:59

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pablo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale zabawne. Hahaha.

Dla mnie tragiczne.

1. Data: 2003-03-07 10:27:27

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boczek nie zrumieni sie, ale roztoczy boski zapach wedzonki. Niebo w
> gebie.Najlepiej od razu kupic pare bulek:))Wariacje z wierzchem moga byc

Sugeruje nalozyc na to jeszcze duzo imbiru i przykryc zoltym serkiem
(moze byc tez taki podwedzany....
Po wyjeciu z piekarnika, juz ew. tylko ketchup.... :D
Ech... rozmarzylem sie....

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-03-07 10:28:12

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

Tak mi sie widzi, ze Joli nie chodzilo o picie piwa w pracy, raczej o krotki
czas przygotowania zapiekanki i to wcale nie jest tragiczne:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-03-07 10:36:02

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie tragiczne.

a co tu tragicznego?, ze szybko sie wykonuje?
jak sie wyrywa z kontekstu, to mozna nawet zabic...
czytaj na drugi raz wnikliwie albo powtorka z matury;-P:

"cieplego i szybkiego w robocie"
ale jak chce sie w pierwszym odruchu 'pic w robocie" - to Twoj problem,
Pablo

Jola L-L

1. Data: 2003-03-07 10:45:59

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (moze byc tez taki podwedzany....
> Po wyjeciu z piekarnika, juz ew. tylko ketchup.... :D

wlasnie kupilam 2 buly i zrobie Twoja wersje:))
mam imbir w formie sproszkowanej i swiezej- a to zupelnie odmienne wrazenia
smakowe-ktory bedzie lepiej pasowal?

Jola L-L

1. Data: 2003-03-07 10:49:03

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "cieplego i szybkiego w robocie"
> ale jak chce sie w pierwszym odruchu 'pic w robocie" - to Twoj problem,

Przeczytaj co napisalas w pierwszym poscie, potem moj ponizszy post
nastepnie zastanow sie na spokojnie moze kiedys dojdziesz do tego co mialem
na mysli. Jak nie dasz rady to popros kogos o pomoc :))

1. Data: 2003-03-07 11:58:34

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mialem
> na mysli. Jak nie dasz rady to popros kogos o pomoc :))

daruj sobie, przecież to co wypisujesz nie ma sensu

Asia

szkoła gotowania we Wrocławiu
Szpinak
Smaczne dodatki