Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-23 12:12:41
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-06-23 o 04:18, Chiron pisze:

> No właśnie. Taki ten Twój problem. Wiara w WYMYŚLONEGO Boga. Ja wierzę
> w Boga ŻYWEGO. Mojego Boga nikt nie wymyślał.
>
> --
> Chiron

Moja sytuacja dla większości jest odrobinę skomplikowana, z jednej
strony nie wierzę w nic ( jak to wierzą ludzie tzw głęboko wierzący)
czego nie mogę zobaczyć czy dotknąć, a z drugiem niczego z góry nie
odrzucam ( jak to czynią tzw wojujący ateiści). Tak więc jeżeli chodzi o
kwestię wiary, bądź jej braku to nie mam problemu.

A jednak wymyślił, tylko przypadkowo wierzysz w to co wierzysz bo
pojawiłeś się na świecie w takim a nie innym czasie i miejscu.