Re: Rozrywkowo...

Subject: Re: Rozrywkowo...
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<oi5m7s$g4l$2@dont-email.me> <oi5sr6$t5g$1@node1.news.atman.pl>
<oi6jpd$fq9$4@dont-email.me> <oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl>
<oidns7$ot6$1@dont-email.me> <oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl>
<oif25n$bq4$1@dont-email.me>
<594b924e$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd7u$tkn$1@dont-email.me> <594bf527$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oigsu4$947$1@node2.news.atman.pl>
<594ce856$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oiipa9$1i6$1@node2.news.atman.pl>
<594d5387$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oijm0l$hf1$1@node1.news.atman.pl>
<594e21ef$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<oil8cv$9su$1@node2.news.atman.pl>
<594f68a7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<oio4to$23r$1@node2.news.atman.pl>
<594fba30$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oioeh8$t1k$1@dont-email.me>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 25 Jun 2017 19:14:34 +0200

W dniu 2017-06-25 o 15:44, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
>
> Wiesz co - za te tabliczki to podziękuj swoim kolegom co do lasu
> chodzą i bydło w lesie zostawiają... Ja chętnie bym takie tabliczki
> w swoim kawałku lasu postawił przy Ojcowskim Parku Narodowym
> najchętniej jeszcze ogrodził teren drutem kolczastym pod napięciem
> bo znajduję właśnie u siebie stosy butelek i inne nieczystości
> po nocnych libacjach gdzieś na polanie.

To co - sądzisz że zawłaszczanie dla siebie lasów to efekt strachu przed
śmieciarzami?

> Naczytał się propagandówki amerykańskich republikan, co to
> wyzysk robotnika obracają do góry nogami i nazywają robieniem
> miejsc pracy - normalnie trzeba ich po nogach całować chyba.

Nie wiem jak można żyć w takim a nie innym przeświadczeniu - że
kapitalista to dobro ludzkości.

> A jak ja ten las po ojcu odziedziczę to będziesz miał coś przeciwko?
> Bo ja osobiście nie musiałem na niego harować tylko tato harował?
> Weź sobie przemyśl swoją postawę, bo widać że deczko niedopracowana...

Jasne że Ci się nie należy w spadku, w ogóle "własność ziemi" to chory
pomysł. Różne ruchomości, lokale mieszkalne itp. - tak, ale nigdy ziemia
czy woda 'na własność".

> W tych krajach jakie wymieniłeś nie ma własności prywatnej?
> Nie ma dziedziczenia z pracujących/harujących przodków na
> korzystających z harówki potomków? Co Ty nie powiesz?
>
> A że dostęp do jeziora czy rzeki masz mieć to się zgadzamy - jest
> on zagwarantowany prawiem i powinieneś go egzekwować.

Nie, chodzi mi o to co ma się najbliżej do tego znienawidzonego przez
Chirona, Ikselkę itd - "komunizmu", - sprawiedliwa redystrybucja
dochodów państwa. To nie jest tak aby nie było prywaciarzy, chodzi tylko
o jak najbardziej sprawiedliwą redystrybucję dochodów społeczeństwa. O
to samo zresztą chodziło Marksowi w jego przemyśleniach. Natomiast
Chiron i s-ka komuną nazywają nie Szwecję a PRL która to miał jedne z
najgorszych wskaźników redystrybucji.

Tylko nie ma komu przestrzegać w kraju nad Wisłą prawa wodnego które
podobno ma mi gwarantować swobodny dostęp do wody.

P.S. tak z ciekawości - w czyim jeszcze imieniu piszesz per - " się
zgadzamy"?