Re: Rozrywkowo...

Subject: Re: Rozrywkowo...
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<oi5sr6$t5g$1@node1.news.atman.pl> <oi6jpd$fq9$4@dont-email.me>
<oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl> <oidns7$ot6$1@dont-email.me>
<oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl> <oif25n$bq4$1@dont-email.me>
<594b924e$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd7u$tkn$1@dont-email.me> <594bf527$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oigsu4$947$1@node2.news.atman.pl>
<594ce856$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oiipa9$1i6$1@node2.news.atman.pl>
<594d5387$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oijk4c$qf9$1@node2.news.atman.pl>
<594e21ce$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<oil9t7$3s4$1@node1.news.atman.pl>
<594f6861$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <oiobng$ka5$1@dont-email.me>
<594feea3$0$647$65785112@news.neostrada.pl> <oip0l3$r5q$1@dont-email.me>
<5950e3cb$0$5154$65785112@news.neostrada.pl> <oir5j7$6p7$1@dont-email.me>
<59523825$0$5153$65785112@news.neostrada.pl> <oitddv$3f7$1@dont-email.me>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 29 Jun 2017 12:23:58 +0200

W dniu 2017-06-27 o 12:56, Pszemol pisze:

> Jakie "oczywistości"? To są Twoje tezy, które powinieneś uzasadnić.
> Nic tu nie jest oczywiste, zwłaszcza że używasz niestandardowych
> definicji słów i nie publikujesz tu tych definicji.

> Rodzi się z bardzo ważnym zasobem: rodzice.

A oni od dziadków itd - czyli kolejne ogniwa złodziejskiego łańcucha. I
co to niby może mieć wspólnego z wolą Boga/Stwórcy?

> No najwyraźniej Ty, bo Ci głupoty wychodzą z tego kojarzenia :-)

Tak można w nieskończoność, a o ile to możliwe - pomyśl i oceń sam.

> Od kiedy do posiadania czegoś mam mieć certyfikat Twojego
> wymyślonego Stwórcy?

Nie żaden wymyślony - tylko faktyczny. Może zapomniałeś, ale dyskutujemy
o zasadności (domniemanego) przykazania Stwórcy zakazującej ludzkiej
istocie kradzieży. Pokazuj Jego certyfikat własności lasu pod Ojcowem,
abym nie musiał Cię posądzać o zwykłą ordynarną kradzież.

> Zrób założenie numer 0: Bóg jest wymyślony.
> To my, ja i Ty decydujemy o tym co jest czyje.

Jak wyżej - w tym wypadku przyjmujemy Jego istnienie - wątpliwości
dotyczą tylko tego czy przykazanie - "nie kradnij" może być Jego autorstwa.