Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.

Data: 2017-06-29 16:26:39
Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Mirko" <v...@k...pl>

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:oj2fol$ubc$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Dzięki Mirko za precyzyjny opis kobiety.:-)
>
> LeoTar Gnostyk

Nie opisałem kobiety.

Mój opis dotyczy każdego człowieka, zarówno mężczyzny jak i kobiety.
Tak się układa, że zdecydowana większość właścicieli boga
to mężczyźni. Większość kobiet nie ma czasu na bycie
właścicielem boga. Watykan skutecznie broni trójcy świętej
Władza, Seks i Pieniądze i nie dopuszcza kobiet
do trójcy świętej.