Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.

Data: 2017-06-29 18:48:42
Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Mirko pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Nie opisałem kobiety.
>
> Mój opis dotyczy każdego człowieka, zarówno mężczyzny jak i kobiety.
> Tak się układa, że zdecydowana większość właścicieli boga to
> mężczyźni. Większość kobiet nie ma czasu na bycie właścicielem
> boga. Watykan skutecznie broni trójcy świętej Władza, Seks i
> Pieniądze i nie dopuszcza kobiet do trójcy świętej.

A nie pomyślałeś o tym, że taki wyłącznie męski twór powstał w reakcji
na dominację!!! seksualną kobiety, która jako święta prostytutka
podporządkowała sobie faktycznie życie rodzinne. Nie w sensie kto ma
więcej siły lecz w sensie kto skutecznie manipuluje przepływem oraz
kształtem informacji decydując o realiach maksymy: dziel i rządź. A w
konsekwencji o relacjach kobieta-mężczyzna przyszłych pokoleń. Kobiecy
seksapil, handel seksem to narzędzie bezwzględnego sprawowania władzy
przez kobiety nad mężczyznami. I kobiety wykorzystują je bezwzględnie
mydląc facetom oczy zakochaniem i takimi tam duperelami.

LeoTar Gnostyk