Re: Rozrywkowo...

Subject: Re: Rozrywkowo...
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl> <oidns7$ot6$1@dont-email.me>
<oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl> <oif25n$bq4$1@dont-email.me>
<594b924e$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd7u$tkn$1@dont-email.me> <594bf527$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<oigsu4$947$1@node2.news.atman.pl>
<594ce856$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oiipa9$1i6$1@node2.news.atman.pl>
<594d5387$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oijm0l$hf1$1@node1.news.atman.pl>
<594e21ef$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<oil8cv$9su$1@node2.news.atman.pl>
<594f68a7$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<oio4to$23r$1@node2.news.atman.pl>
<594fba30$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oioeh8$t1k$1@dont-email.me> <594fef67$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<oip13q$su0$1@dont-email.me> <5950e446$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<oir5j8$6p7$2@dont-email.me> <595238f6$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oite2t$5lf$1@dont-email.me>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 29 Jun 2017 12:28:31 +0200

W dniu 2017-06-27 o 13:07, Pszemol pisze:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> No jeszcze czego :-)
> Ja nie mam problemu z aktualnym prawem własności ziemii.
> Nie ja postuluję redukcję prawa własności na prawo do dzierżawy tylko Ty.
> I do tego nawet dzierżawę sugerujesz że należy "obostrzyć".
> A więc wytłumacz te swoje "genialne" pomysły i uzasadnij w czym
> są lepsze one w stosunku do prawa wieczystej własności z prawem
> do przekazania gruntów swoim spadkobiercom.

Dobra, niech Ci będzie, nie chcesz to nie. To proste nie ma czegoś
takiego jak własność ziemi, a więc łupieżca nie powinien mieć prawa do
stawianie na dzierżawionym terenie tabliczek - "teren prywatny wstęp
zabroniony" , bo w ten sposób ogranicza wolność innych. Kto tym mendom
dał takie prawo - ich samych obyczaje rozpożyczone z wilczego stada? Bez
obrazy dla wilków - te zwierzaki mimo pozornie odrażającej osobowości
nie pozwolą żadnemu członkowi stada zdechnąć z głodu, to tak aby
uwidocznić wyraźnie to na jaki plus odróżniają się autentyczne od wilków
w ludzkiej skórze - kapitalistów.

> Konkrety... brak konkretów.
>
> A co do komunizmu to już został negatywnie zweryfikowany przez historię.
> I to w kilku, zdecydowanie różnych państwach, w różnych warunkach: nie
> działa.
> Socjalizm, konkretnie ten demokratyczny socjalizm tak, ale nie komunizm!

W nowożytnej erze nie praktykowano z komuszyzmem. Żaden kraj nie
wprowadził polityki w całości opartej na sprawiedliwości społecznej.
Nikt z decydentów nawet nie zaproponował takiego modelu państwa. Nawet
im się nie dziwię - teraz baranami mogą rządzić w praktyce jak im się
tylko podoba, komuszyzm już by im się nie pozwolił tak szarogęsić.
Pytanie zasadnicze - dlaczego Przemolowi odpowiada takie status quo -
czyli - rola barana którego przewodnik (władza) prowadza na smyczy przy
euforycznej aprobacie jego samego?

> Poza Tobą nie jest to dla nikogo takie "ewidentne" bo nie podałeś żadnych
> konkretów.

I co ja niby mam Ci na to odpowiedzieć? Coś was zaczadziło?

> A możesz wskazać jakieś konkrety? Do jakiego do obiektu nie masz dostępu?
> Do jakiego zbiornika wodnego masz tak bezprawnie ograniczony dostęp?

Już pisałem - jeżdżę od jeziora do jeziora i nie ma miejsca gdzie
mógłbym łódź na wodę spuścić. Albo szlabany, albo ogrodzenia
uniemożliwiające już nawet dojazd ale w ogóle jakikolwiek dostęp.

Do prawie wszystkich w okolicy do 50km od jeziora Powidzkiego.
Wilczyńskie, Kosewskie, Hutka i kilkadziesiąt innych. Po co Ci właściwie
te dane - sądzisz że w Polsce jest inaczej? Nic z tych rzeczy - w np
byłym pilskim czy koszalińskim tak samo do wielu jezior jest mocno
utrudniony, o ile w ogóle możliwy.