Re: Rozrywkowo... wyegzekwować.

Subject: Re: Rozrywkowo... wyegzekwować.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<oioeh8$t1k$1@dont-email.me> <594fef67$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<oip13q$su0$1@dont-email.me> <5950e446$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<oir5j8$6p7$2@dont-email.me> <595238f6$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oite2t$5lf$1@dont-email.me> <59525af1$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<oj06c2$oml$1@dont-email.me> <5953cd44$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<oj0kge$gg2$2@news.mixmin.net>
<5953ff7b$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <oj100b$ka9$1@dont-email.me>
<59542d15$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oj1bod$snn$1@dont-email.me>
<59543897$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<oj1qg8$vf5$1@dont-email.me>
From: Kviat
Date: Thu, 29 Jun 2017 09:25:32 +0200

W dniu 2017-06-29 o 05:00, Pszemol pisze:

> Nie, ma taką magiczną moc, że sprawdzając te mapy/księgi możesz ustalić
> gdzie to dojście do rzeki/jeziora powinno być - nie tylko na której działce
> ale dokładnie gdzie na tej działce ma być.
(...)

> Podałem Ci informacje o tym jak możesz ustalić KTÓREGO sąsiada masz przy
> tym jeziorze ścigać za zablokowanie dojścia do jeziora, bo pewnie ma go
> wpisane na swojej działce jako służebność.

Chciałem się powstrzymać od komentarza, ale coraz bardziej mnie zdumiewasz.
Naprawdę sądziłeś, że nie wiem do czego służy KW?

Teraz czekam na to, aż mi zaczniesz wytłumaczyć skąd się biorą dzieci.

> Półtora metra od brzegu, a więc miejsca gdzie rośnie trawa, nie może być
> żadnego płotu.

Poważnie?
Myślisz, że nie wiem o czym dyskutujemy, czy pochwaliłeś się, że linka
przeczytałeś, którego zmieściłem kilka postów wyżej?

Pozdrawiam
Piotr