Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

51. Data: 2018-10-20 10:19:05

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2018 o 22:19, XL pisze:

> Dzięki, że to mówisz.

> A przynajmniej tak ci wygodniej myśleć.
> Wiesz, bo u ciebie z Bogiem jest jak z robakami - nie lubisz ich, to
> uważasz, że ich ,,w tobie nie ma".

z niektorymi robalami latwiej sie zasymilowac nizli z ludzmi, sa
potrzebne, tak mimochodem, te robale, a bogow przeuwielbiam, i podziwiam
za numery, ktore wyczyniaja :-]

--
gazebo

52. Data: 2018-10-20 10:33:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> z niektorymi robalami latwiej sie zasymilowac nizli z ludzmi, sa
> potrzebne, tak mimochodem, te robale, a bogow przeuwielbiam, i podziwiam
> za numery, ktore wyczyniaja :-]

Tak - kto ma robale, nie choruje na nowotwory.
Tak samo jest z ,,maniem" Boga w sobie - nie nowotworzy się dusza.
Co do ,,bogów" - forsa, seks i samochody to nie wszystko w życiu.

--
XL

53. Data: 2018-10-20 11:34:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 10:33, XL pisze:

> Co do ,,bogów" - forsa, seks i samochody to nie wszystko w życiu.

Oczywiście, że nie. Klechy dodają do tego jeszcze władzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2018-10-20 13:04:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/10/2018 o 09:33, XL pisze:

> Tak - kto ma robale, nie choruje na nowotwory.
> Tak samo jest z ,,maniem" Boga w sobie - nie nowotworzy się dusza.
> Co do ,,bogów" - forsa, seks i samochody to nie wszystko w życiu.

moze powinnas zostac monarchista, zdrowsze wg mnie

--
gazebo

55. Data: 2018-10-20 17:51:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Oczywiście, że nie. Klechy dodają do tego jeszcze władzę.

A ty - nienawiść do katolików.
Co tam klechy.

--
XL

56. Data: 2018-10-20 17:52:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> moze powinnas zostac monarchista, zdrowsze wg mnie

Moje kwestie zdrowotne pozostawiam lekarzowi.

--
XL

57. Data: 2018-10-20 18:16:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/10/2018 o 16:52, XL pisze:

> Moje kwestie zdrowotne pozostawiam lekarzowi.

odwazna jestes

--
gazebo

58. Data: 2018-10-20 18:28:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 17:51, XL pisze:

> A ty - nienawiść do katolików.

Tylko do fanatyków religijnych, wyznanie jest bez znaczenia.
I mi wolno walczyć ze złem, bo żaden bóg mi tego nie zabrania.

> Co tam klechy.

Nienawidzą swoje owieczki?
Aaaa... to dlatego tak je skubią z kasy...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

59. Data: 2018-10-20 18:31:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 17:52, XL pisze:

> Moje kwestie zdrowotne pozostawiam lekarzowi.

Znowu kłamiesz.
Przecież należysz do sekty antyszczepionkowej, więc nie pozostawiasz
lekarzowi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2018-10-20 19:34:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znowu kłamiesz.
> Przecież należysz do sekty antyszczepionkowej

Co znaczy ,,antyszczepionkowej"?

--
XL

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?