Re: Rynna z łańcucha

Data: 2006-08-14 19:41:33
Temat: Re: Rynna z łańcucha
Od: "Zbigniew Malinowski" <z...@o...pl>

Użytkownik "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:ebnsci$49a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Widziałem takie cudo i górach i ostatnio w Austrii.
> Całkiem fajnie wygląda i akurat u mnie będzie pasować do wystającego
> ganku.
> Czy są może zanwcy tego tematu i potrafią coś o wymiarach i materiale na
> łańcuch powiedzieć.
> Rynnę już mam więc będę musiał wymyśleć jak zamontować łacuch bezpośrednio
> do dachu, ale to drobiazg. Niechciałbym aby deszcz zmyl mi ją za rok czy
> dwa.

No co Ty? Chcesz wyliczać wielkość oczek w łańcuchu? Dobierz raczej taki
łańcuch, który będzie Ci pasował plastycznie - raczej gruby niż cienki ale
tu i koszt może być różny i z dostępnością mogą być kłopoty (chyba, że
pracujesz w stoczni).

Łańcuch ma za zadanie kierunkować spływ wody i moim zdaniem nie ma żadnej
szansy, żeby się 'zużył' czy został zmyty.

Pozdrawiam

Zbyszek Malinowski