Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

41. Data: 2005-03-03 12:13:43

Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> podstawówce "Orle Gniazdo", wydanie z 1969 w płóciennej oprawie z
> ilustracjami Szancera. Piękna rzecz.

U nas w domu tez taka książka była, ale nigdy jej nie przeczytałam.
Muszę poszperać przy najbliższej wizycie u ojca, może jeszcze gdzieś
będzie, to nadrobię :-)

Pozdrawiam
Ewa

42. Data: 2005-03-03 12:16:40

Temat: Re: "Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)"
Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid wrote:

> A tak się właśnie zastanawiałam, gdzie porozłazili się wielbiciele
> sf-f, bywający wcześniej na p.r.fs-f...
> Sądząc po listach książek i filmów niezły desant tu wylądował ;)

Noa skoro na syffie od jakiegoś czasu fantastyka jest jednym z
najrzadziej poruszanych tematów ;) to może na socrodzinie założymy
oddział terenowy? ;D

--dusz.

43. Data: 2005-03-03 12:17:58

Temat: Re: RzuÄ?cie jakiďż˝ ciekawy temat ;-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk napisał(a):

> O, zapłodniłaś mi umysł (mimo kodowania odczytałam) - przecież ja uwielbiam
> film "Ksiażę przypływów"!

O, ja tez kocham ten film (to ten z Barbarą Streisand i Nockiem Noltem,
nieprawdaż?). Ryczę na nim nieodmiennie za każdym razem. W ogóle lubię
płakać na filmach. Ostatnio płakałam na "Za wszelką cenę", po raz
pierwszy od ponad półtora roku w kinie!

A kodowanie to ja mam ok.

Pozdr.
Ewa

44. Data: 2005-03-03 12:23:57

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To było za ponure. Brrr, że też musicie mi takie rzeczy przypominać...

Pozbądź się jej, pozbądź natychmiast! Uwolnię Cię od niej ;)

Margola

45. Data: 2005-03-03 12:30:19

Temat: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nieopa_trznie_ , panie kolego ;-).
> Nieopatrznie od słowa "opatrzność", opacznie od "na opak". Częsty błąd.

On się po prostu nie może zdecydować, czy użył opacznie czy nieopatrznie :D

pozdrawiam

Monika

46. Data: 2005-03-03 12:34:20

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał(a):

> Pozbądź się jej, pozbądź natychmiast! Uwolnię Cię od niej ;)

Pójdę na ten strych, obiecuję!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

47. Data: 2005-03-03 13:01:29

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości

> Tak więc, przychylając sie do propozycji Medei, proponuję, żeby
> kto ma ochotę, napisał powiedzmy trzy tytuły ulubionych książek
> i filmów.

Eco"Baudolino"
Dostojewski "Zbrodnia i kara"
Beckett "Sen o kobietach pieknych i takich sobie"

> filmy:
"W imie ojca"
"Las Vegas Parano"
"Cztery pokoje"

pozdrawiam
almadka

48. Data: 2005-03-03 14:18:44

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty medea mnie niestety
powstrzymują:

> Chyba nieopa_trznie_ , panie kolego ;-).
> Nieopatrznie od słowa "opatrzność", opacznie od "na opak". Częsty błąd.

Nie mam nic na swoją obronę! Kajam się drugi raz dzisiaj.

puchaty

49. Data: 2005-03-03 14:20:30

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty idiom mnie niestety
powstrzymują:

> On się po prostu nie może zdecydować, czy użył opacznie czy nieopatrznie :D

Dobrze mówisz! :-)

puchaty

50. Data: 2005-03-03 14:29:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty idiom mnie niestety
powstrzymują:

> Kajak Krzysztof ;)

Albo ka jak kajak ;-)

puchaty