Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

71. Data: 2005-03-03 18:21:32

Temat: Re: Re:
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi-(-fghfgh-)" wrote
> Hehe co kto lubi. A skoro onuce Cie odstraszaja to siegnij po "Kuzynki"
> i "Ksiezniczke" - w zupelnie innym stylu.

Czekam na trzecią część:) Ale opowiadania o Wędrowyczu podobały mi się
głównie w pismach fantastycznych. A przez ostatni tom opowiadań przebrnęłam
z trudem.

Małgośka

72. Data: 2005-03-03 18:42:55

Temat: Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat ;-)
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Tam się okazuje,

Spoilery dawaj ;)

--
s i w a

73. Data: 2005-03-03 18:51:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Spoilery dawaj ;)

O sorki.
Myślałam do tej pory, że moje rozumienie tej książki jest wystarczająco
zaporowe samo w sobie.
;)

Sowa

74. Data: 2005-03-03 19:24:20

Temat: Re[2]: "Re: Rzućcie jaki? ciekawy temat "\;-)""
Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

E> No tak - wkurzona czekam aż się ukaże następna -
E> ostatnia kończyła się dość intrygująco :(

Hmm.. Mowimy o pierwszym Prawie MAgii?
Bo tego jest z 8 czesci tej serii :)

--
Pozdrowienia,
Jagodka mailto:j...@g...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

75. Data: 2005-03-03 20:15:00

Temat: Re: Rzućcie jakis ciekawy temat ;-)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= pisze:

> Cudowny film. I jeszcze jeden, tego samego reżysera, Meet Joe Black.
> Ale od niedawna na długo dla mnie LOTR Extended plus score do filmów.
> Jak to Peter Jackson powiedział? "The mother of all films."
> Po obowiązkowej lekturze książek, łącznie z Silmarillion, of course.

No aż nie wierzę, że_TY_się na to wszystko jednak skusiłaś :-)

--
PozdrawiaM

76. Data: 2005-03-03 20:51:44

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich pisze:

Książki:
- Magdalena Samozwaniec "Maria i Magdalena"
- Jürgen Thorwald "Stulecie chirurgów", "Pacjenci"
- Richard Brodie "Wirus umysłu"
- Natalia Rolleczek "Kochana rodzinka i ja", "Rodzinka Szkaradków i ja"
- Sergiusz Piasecki "Zapiski oficera armii czerwonej"
- Hoimar von Ditfurth "Dzieci wszechświata"
- Jerzy Sosnowski "Apokryf Agłai"
- Vladimir Nabokow "Lolita"
- Jurij Tomin "Czarownik chodził po mieście" (z dzieciństwa)

Filmy:
- "Wielki błękit"
- "Władca pierścieni"
- "Leon Zawodowiec"
- "Krzyk"
- "Dekalog"
- "Przypadek"
- "Porozmawiaj z nią"
- "Czterdziestolatek"
- "Kiedy Harry poznał Sally"

To i tak nie wszystko ... ;-)

--
PozdrawiaM

77. Data: 2005-03-03 21:03:42

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> - Sergiusz Piasecki "Zapiski oficera armii czerwonej"

TAK!
Skończy się twoje kiełbasiane życie i o butach też zapomnisz!

--
s i w a
pamięć do cytatów to jednak przekleństwo...

78. Data: 2005-03-03 21:08:23

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> No aż nie wierzę, że_TY_się na to wszystko jednak skusiłaś :-)

Pewnie jakiś elf mi telepatycznie polecił :-)
A tak bardziej na serio, chociaż nie całkiem, to wkroczyłam w pewną nową
fazę w życiu, fazę przemian dosyć radykalnych, fazę przewartościowań.
To, co kiedyś było niesłychanie istotne, zbladło, a inne sprawy pokazały
się bardziej wyraźnie - i to wciąż trwa, tak że nie bardzo jeszcze wiem,
jak to się zakończy. Najbardziej namacalną zmianą jest zmiana wyglądu -
te XX kilo, których już nie ma i nie będzie. Za tym poszło wiele innych
spraw, jakoś tak automatycznie. Czuję się trochę jak pasażerka okrętu,
którego przeznaczenia nie znam, ale na którym jest mi bardzo przyjemnie :-)

--
sveana

79. Data: 2005-03-03 21:25:41

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sve@na= napisał:

> [...]
> którego przeznaczenia nie znam, ale na którym jest mi bardzo przyjemnie :-)

No kurcze - jestem pod wrażeniem! :)

Eulalka

80. Data: 2005-03-03 21:27:55

Temat: Re:
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:

> Śmiem wątpić.
> Pratchett nawet niechętnych potrafi przykuć do lektury,
> bo ma cały, nieźle zresztą funkcjonujący, świat do zaoferowania.

Ale ten język :(
Dlugo się wzbraniałam aż wzięłam z biblioteki 6 na raz. Przy 5. części
świata dysku czyłam już dobry przesyt - można było przewidzieć, co
bedzie na kolejnej stronie :(
Choć - przyznaję - pierwsze 3 setnie mnie ubawiły.

Eulalka

Re: Do idealnych rodziców!
Gdzie zgłasza się zaniedbanie dzieci ?
Skarga na kota