Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

From: "kolorowa" <v...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Date: Sat, 5 Mar 2005 12:59:10 +0100
Sender: v...@a...pl@ns2.lech.kso.pl

"Nixe" wrote

> A ja miałam prawie to samo, co Eulalka. W czasach, gdy oglądałam/czytałam
> horrory (głównie King)

A ja to Wam zazdroszczę tego Kinga. Robiłam już podchody do kilku jego
książek i nic. Dla mnie jak flaczki.
Jeśli chodzi o horrory, to namiętnie oglądałam je w dzieciństwie. Nic mi się
nie śniło, nie straszyło. Dopiero jak zaczęłam dorastać, to szło coraz
gorzej. W końcu przestałam oglądać. Od jakiegoś czasu pracuję nad powrotem
do spokojnego kontemplowania horrorów. Jest nadzieja;)
Książki lubiłam i lubię - robią wrażenie, ale raczej nie straszą.

Małgośka