Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)

141. Data: 2005-03-05 21:33:23

Temat: Re: Re:
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d0d672$26i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Prostaczek, nie matołek! Święty_prostaczek. ;))
> (nie mylić z prosiaczkiem)

W dzisiejszych czasach nawet prostaczki zeszli na psy, znaczy się pluszowe
misie. :-/

> Eeeeeeeeee tam. Nie doceniasz, chlip.

Ale masz powody do chlipania. :)

Sowa

Namyśliłam się i wytypowałam swoje 3 filmy no 1:
1 "Podejrzani" Briana Singera (za to, że mnie zatchnęło ze zdziwienia jak
nigdy, na koniec i za rolę Verbala Kinta graną przez Kevina Spacyego)
2. "poszukiwany, poszukiwana" za tekst "Marysiu! Mówiłem Marysi, 5 kilo
cukru i do domu!" - no i za całą resztę oczywiście i cud Marysię
popitalającą na rowerku i próbująca się golić w bimbrze ciurkającym z kranu.
:)))
3. "Kochanek" Jana Jacquesa Annaud - za wyjątkowy erotyzm oscylujący
mistrzowsko gdzieś na granicy dziewczęcych marzeń a pedofilskich fantazji a
jednak nie przekraczający granic _babskiego_ smaku.

142. Data: 2005-03-05 21:55:23

Temat: Re:
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:

> Wiedźmy to moje ulubione postacie.

Polubimy się ;)

Eulalka

143. Data: 2005-03-05 22:21:23

Temat: Re: Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze:

> Właśnie dlatego do dzis pamietam to Lśnienie.

To była pierwsza książka Kinga, jaką czytałam. Super!
Filmu (tego z Nickolsonem) niestety nie widziałam, a ten nowszy (nie pamiętam
nazwiska głównego aktora) przestałam oglądać zaraz po scenie w łazience, w
której trup wychodzący z wanny miał tak sugestywny wygląd, że wolałam nie
dostarczać sobie nadmiernych wrażeń. A że mąż odmówił mi towarzystwa
(nienawidzi horrorów - też się boi ;-), to w ogóle mi się odechciało.

> PS. Czy Ty, Maja, nie jesteś jakąs moją zaginioną bliźniaczką, hę? ;)

A cholera wie. A co? Też Ci jakaś zginęła? ;-)

--
PozdrawiaM

144. Data: 2005-03-05 22:27:24

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa pisze:

> Z tych wciągających
> pamiętam najmocniej "Zemstę po latach".

Czy to ten, w którym klawisze fortepianu same się naciskają, a piłeczka spada
po schodach?
A na końcu okazuje się, że na strychu utopiono ileśdziesiąt lat temu
chłopczyka imieniem Joseph?
Jeśli tak, to był to mój ulubiony horror (a właściwie thriller) z
dzieciństwa.
A kto pamięta "Wyspę mew"? Ja tylko jak przez mgłę. Pamiętam nastrój grozy i
niepokoju, ale kompletnie nie pamiętam fabuły. Czy ktoś przypomni? I jeszcze
uwielbiałam "Dziwne losy Jane Eyre". Niby nie horror, ale bałam się, jak
diabli. No i obowiązkowo "Psa Baskerville'ów" ;-) Dużo później jeszcze "Twin
Peaks", ale tylko pierwsze odcinki, bo potem fabuła tak się pokręciła, że
odmiękłam.

> Zaczytywałam się też w opowiadaniach Poe.

O właśnie! :-)
Na Poe'm zresztą "wzorował" się King, a w każdym razie czerpał inspiracje.

--
PozdrawiaM

145. Data: 2005-03-05 22:27:42

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Właśnie mam cykl opowiadań W służbie miecza.
> Mogę napisać opinię, jak skończę. Ze szczególnym
> uwzględnieniem kotów, oczywiście. :)

Chetnie :) moze byc na priv coby nie zasmiecac grupy :)
pzdr
agi

146. Data: 2005-03-05 22:33:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):
> "medea" wrote

> W testamencie zaznaczyłam, że należy mnie dobić po śmierci;)

Eeee tam, wystarczy dać się skremować ;-)

Ewa, przedsennie

147. Data: 2005-03-05 22:34:01

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Weź Misery, Lśnienie albo Sklepik z marzeniami. Żadne horrorystyczne
> purpurowe flaki, czy inne wampiry.

Do mniej horrorowatych dorzuce "Rose Madder" - urzekla mnie ta ksiazka :)
pzdr
agi

148. Data: 2005-03-05 22:53:50

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> To była pierwsza książka Kinga, jaką czytałam. Super!

Zaczęłam wieczorem. Skończyłam gdzieś ok 4 nad ranem. Ciemno było :( Do
switu czekałam, by wyjść z łóżka do łazienki :(

> Filmu (tego z Nickolsonem) niestety nie widziałam

Widziałam. Przestraszył mnie. J.N. był straszny :( Ale, jako że
wcześniej czytałam książkę, jakoś dotrwałam do końca.

> A cholera wie. A co? Też Ci jakaś zginęła? ;-)

A cholera wie. Myslisz, że teraz to się kots przyzna? ;)

Eulalka

149. Data: 2005-03-06 08:06:34

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harun al Rashid" wrote
> Ja sobie wpiszę, żeby komórkę do trumny wpakowali.

Z ładowarką?:-)))

Małgośka

150. Data: 2005-03-06 21:55:07

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa pisze...

> Z ładowarką?:-)))

Coś Ty, ledwie mnie odgrzebią i padnę na widok rachunku
za telefon. Lepiej bez. A najlepiej z zestawem startowym za 3 zł. :))

--
Pozdrawia,
EwaSzy

Re: Do idealnych rodziców!