Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.

31. Data: 2017-06-01 15:10:47

Temat: Re: Ś.p. Lech Kaczyński przewidział.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 13:30, Ikselka pisze:

> A TE "ikony" to oczywiście TW. Bolek, Sikorski i Tusk?
> OMG

A skąd. To Misiewicz, Macierewicz, Pawłowicz i Piotrowicz, i cała reszta
menażerii uznanej i znanej na świecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-06-01 15:33:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-01 o 13:27, Ikselka pisze:

> ZUSu, kobieto, ZUSu - przymusowego rabunkowego ubezpieczenia zdrowotnego i
> emerytalnego, kiedy prowadzę d.g. (a konkretnie mąż). Jesteśmy co miesiąc
> rabowani przez tę pasożytniczą instytucję z ponad tysiąca złotych,

Nie ma obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej, a szczególnie
takiej, gdy problemem jest uzbieranie 1172,56 zł, z czego 255,99 zł
(zdrowotnego) możesz odliczyć bezpośrednio od podatku (o tyle mniej
płacisz podatku), a reszta czyli 916,57 zł stanowi koszt działalności
(obniża podstawę opodatkowania).

Są tacy na tej grupie (nie będę pokazywał palcami...), którym wystarcza
na ZUS, rachunki, wakacje, waciki i na zabawę akcjami na giełdzie, bo za
te grosze co się płaci do ZUSu to na normalną emeryturę nie ma co liczyć.

> co
> niczego nam teraz ani w przyszłości nie zapewnia.

Serio? Jesteś w stanie sfinansować sobie przeszczep serca albo nerki?

> I tak musimy się leczyć
> prywatnie, a emerytura to w naszym przypadku abstrakcja.

To zadeklaruj większą kwotę do ZUS, nikt ci nie każe płacić minimalnej
stawki.
Albo odkładaj na emeryturę samodzielnie. Tego też ci nikt nie zabrania.

> Dlatego JA odbieram to w dopłatach.

A ja się skupiam na tym jak zarobić, a nie wyciągać rękę i czekać, aż
coś łaskawie skapnie.

> Od razu widać, że nie masz pojęcia, co to jest zarabiać na własny rachunek.

W odróżnieniu od osoby, która ma problem z zarobieniem na ZUS?

> Ciepła posadka tego pojęcia nie daje.

Daje więcej niż DG, która nie daje rady nawet na ZUS zarobić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-06-02 08:41:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2017 o 13:27, Ikselka pisze:
> FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zdejmowanie gaci bardziej popłaca. Vide folksdojcze, UB, kolaboranci itp.
> Dlatego to zniszczenie moralne społeczenstwa trwa do dziś. Dlatego tak
> łatwo lewakom zrobić z Polakami, co chcą.

> I oto - jeśli już.

Takoż.

> [...]
> Dlatego JA odbieram to w dopłatach.
>
> Od razu widać, że nie masz pojęcia, co to jest zarabiać na własny rachunek.

Pociesz się, że ci "na ciepłych posadkach" płacą tej instytucji co
miesiąc kilkakrotnie więcej, bo nie mają wyboru płacenia najniższej
możliwej, nie mają w czym sobie "odebrać", a ich emerytura tak samo
niepewna.

A o czym ja mam pojęcie, to Ty na pewno nie masz.

Ewa

34. Data: 2017-06-02 08:43:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2017 o 18:21, Ikselka pisze:

> Może gdybyś nie była jej przeciwna, jak wielu innych, to byśmy już ją
> mieli.

Może tak, a może nie. A czemu ja jestem przeciwna, to Ty pojęcia nie masz.

Ewa

35. Data: 2017-06-02 23:39:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> niepewna.
>
> A o czym ja mam pojęcie, to Ty na pewno nie masz.

Właśnie zyskałam pojęcie o Twoim kompletnym pojęcia braku: składki ZUS
płaci pracodawca.
Ponadto ponosi on ogromne koszty - choćby utworzenia i utrzymania firmy
oraz miejsc pracy.

Osoby prowadzące d.g. mało, że płacą składki same za siebie, to najpierw
muszą same utworzyć i utrzymać miejsce swojej pracy oraz muszą same zadbać
o koncepcję firmy oraz politykę sprzedaży czyli dochód - są zatem
szczególnie obciążone w porównaniu z pracownikiem na ciepłym etacie, który
nie ponosząc żadnych kosztów własnych dostaje gotowe stanowisko pracy, na
którym wykonuje określone zadanie i nie musi się martwić ani o
materiały/surowce, ani o znajdowanie klientów, ani o uzyskiwanie płatności.
Robi co trzeba i dostaje pensję - ale żeby było mu ją z czego wypłacić,
musi się o to martwić sam pracodawca.
Tak że Twoje "pojęcie" jest mizerniutkie.

36. Data: 2017-06-03 00:31:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Może tak, a może nie.

Ależ tak. Mieliśmy własne złoża rudy uranowej oraz zasoby przetwórcze -
wszystko zrabowane przez Rosjan.

> A czemu ja jestem przeciwna, to Ty pojęcia nie masz.

Niespecjalnie mnie to interesuje. Ważne, żebyś przynajmniej rozumiała (a
nie łykała politpoprawny kit), czemu Unia każe nam ZAMYKAĆ kopalnie węgla,
podczas gdy Niemcy po cichu swoje tylko unieczynniają i starannie
remontują.
Taki mały sekrecik polityki energetycznej dla swojszych.
Kiedy TO zrozumiesz, zmienisz nastawienie i do elektrowni jądrowej w
Polsce.

37. Data: 2017-06-03 08:14:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-02 o 23:39, Ikselka pisze:

> Właśnie zyskałam pojęcie o Twoim kompletnym pojęcia braku: składki ZUS
> płaci pracodawca.

Wychodzi na to, że właśnie to ty nie masz pojęcia.

> [...]
> nie ponosząc żadnych kosztów własnych dostaje gotowe stanowisko pracy, na
> którym wykonuje określone zadanie i nie musi się martwić ani o

Chyba że właśnie na tym polega jego praca.

> [...]

> musi się o to martwić sam pracodawca.
> Tak że Twoje "pojęcie" jest mizerniutkie.

Masz mizerne pojęcie o prowadzeniu firmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2017-06-03 08:16:33

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musi się o to martwić sam pracodawca.
> Tak że Twoje "pojęcie" jest mizerniutkie.

I jeszcze- jak źle pracuje- pracodawca nie może go zwolnić natychmiast, musi
zachować okres wypowiedzenia. Dyscyplinarne zwolnienie w praktyce nie
wchodzi w grę. A także opłacać jego urlopy, a jak kobieta- to także
macierzyński.
--
Chiron

39. Data: 2017-06-03 08:20:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 00:31, Ikselka pisze:

> Ależ tak. Mieliśmy własne złoża rudy uranowej oraz zasoby przetwórcze -
> wszystko zrabowane przez Rosjan.

Ładnie ich poprosisz żeby oddali?

> [...]
> nie łykała politpoprawny kit), czemu Unia każe nam ZAMYKAĆ kopalnie węgla,
> podczas gdy Niemcy po cichu swoje tylko unieczynniają i starannie

I rozsiewają nad Polską chemtrailse...

> Taki mały sekrecik polityki energetycznej dla swojszych.

Taki sekrecik, który zna ikselka :):)

> Kiedy TO zrozumiesz, zmienisz nastawienie i do elektrowni jądrowej w
> Polsce.

Sny o potędze...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-06-03 10:54:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> I jeszcze- jak źle pracuje- pracodawca nie może go zwolnić natychmiast, musi
> zachować okres wypowiedzenia. Dyscyplinarne zwolnienie w praktyce nie
> wchodzi w grę.

Otóż to. I dlatego nikogo nie zatrudniamy.
Jak mawiał mój wspaniały Teść - "chcesz mieć kłopot, zatrudnij pracownika".

> A także opłacać jego urlopy, a jak kobieta- to także
> macierzyński.

No i znosić jego "pojęcie" :-)))

Kielce - koncert.
Wysłać to Cejrowskiemu
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Rzucanie szyszkami w lesie
Tragedia na porodówce.