SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...

41. Data: 2020-04-05 23:53:55

Temat: Re: SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 5 Apr 2020 23:25:21 +0200
doszła do mnie wiadomość <5e8a4d01$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>tu masz "material do przemyslen"...

Ale ja mam w dupie jakichś randomów z interneta i ich materiały do przemyśleń,
konkretnie, od którego momentu(m:s) jest ta szokująca prawda, chyba tyle potrafisz,
skoro
twierdzisz, że tam jest jakaś szokująca prawda.
Więc dawaj czasową sygnaturę tej "prawdy" albo przyznaj się do linkowania bełkotu
randomowych szurów.
Amen.

42. Data: 2020-04-06 00:34:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przed ścianą?
> ---
> Nie wystarczy [pro(fan]atyczny) zwodzicielu samego siebie [i maluczkich]
> <<Powiadam wam: Jeśli ci umilkną, kamienie wołać będą>>
> To z wjazdu Jezusa do Jerozolimy w Niedziele Palmowa czyli dzis gdybys nie wiedzial
i googlac dopiero musial.
> "Jeżeli więc ustami swoimi wyznasz, że...i w sercu swoim uwierzysz..." to sobie
wygooglaj co wyznasz USTAMI
> i w co uwierzysz i co wtedy siem stanie...
>
> "[...]całe mnóstwo uczniów poczęło wielbić radośnie Boga za wszystkie cuda, które

Hare hare ;)
---
No is zrozumial jak umial ;P
A wiesz co znaczy etiopskie imie Hareq? ;)

43. Data: 2020-04-06 00:43:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 kwietnia 2020 00:34:26 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

wiedzial i googlac dopiero musial.

> Hare hare ;)
> ---
> No is zrozumial jak umial ;P
> A wiesz co znaczy etiopskie imie Hareq? ;)

Przykro mi, semitologiem nie jestem.

44. Data: 2020-04-06 01:27:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 23:53, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> twierdzisz, że tam jest jakaś szokująca prawda.
> Więc dawaj czasową sygnaturę tej "prawdy" albo przyznaj się do linkowania bełkotu

Tego nie da sie zrobic jednym kliknieciem w link... Wymaga to odrobine
automotywacj...

SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN - Małgorzata Lorenz (C) VTV
https://www.youtube.com/watch?v=HAu8sSM0Y-8&feature=
youtu.be&t=50

zobacz tez linki ponizej:

Wuhan protests: Incinerator plan sparks mass unrest
https://www.bbc.com/news/blogs-china-blog-48904350

Chinese people protest against waste-to-energy plant project in Wuhan
https://www.youtube.com/watch?v=z20vfA6VSpU

oraz nieco o samej medycynie_germanskiej...

https://germanmedicine.net/en/

i nie skupiaj sie wylacznie na tym o czym mowi ta Pani, tylko pomysl o
tym czego ona nie mowi...?

45. Data: 2020-04-06 02:06:20

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 01:27, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://germanmedicine.net/en/
>
> i nie skupiaj sie wylacznie na tym o czym mowi ta Pani, tylko pomysl o

//a to na przypadek gdyby sie linki nie otwieraly...
https://eu10.proxysite.com/process.php?d=qHiFVZHTnW7
zx3DP%2BogoJyWoIW5EZQ%2FQGd%2BiswthMidrY5ZFAxU%3D&b=
1&f=norefer

46. Data: 2020-04-06 09:08:33

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 6 Apr 2020 01:27:37 +0200
doszła do mnie wiadomość <5e8a69aa$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Tego nie da sie zrobic jednym kliknieciem w link... Wymaga to odrobine
>automotywacj...

Tak właśnie wygląda(jw. w wykonaniu isaury) dezinformacja, jaką stosują szury.
Zamiast konkretów, coraz więcej linków z bełkotem przetykanym półprawdami, aby nie
dało
się z tym dyskutować - dyskusja z bełkotem nie jest możliwa.
Automotywacja w tym przypadku znaczy "sam sobie poszukaj dowodów na moje słowa"(bo
sama
ich nie zna, co doskonale tu widać).

47. Data: 2020-04-06 12:04:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> No is zrozumial jak umial ;P
> A wiesz co znaczy etiopskie imie Hareq? ;)

Najwyzszy czas cos POczytac? Bibliem vel Torem? Moze cos w oryginale? ;)))
Pierwszy raz siem przyznajesz ze twoja wybiUrcza "wiedza" ciem ogranicza ;P
Etiopia to nie kraj semicki. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Religia_w_Etiopii
Chyba ze chrzescijanstwo zaliczasz do taKOwych semitaliow, i moze cos w tym jest :)
Imie Haryeq/Hareq znaczy "Szczep winny" -"Latorosl" i jest ewidentnie "wszczepione"
w tamtejszy chrystianistyczny a niech ci bedzie "semityzm" ;P.
Moze i Kryszniacy mantrujonc Hare hare nie wiedzom co mowiom? ;P
W KOncu Indie schrystianizowal Sw Tomasz aPOstol w I w.ne :)
Np slynny Anthony De Mello z rodu takich wlasnie Hinduskich starozytnych Chrzescijan
;)
Moze od niego zaczniesz lektury lub don wrocisz? POwinien Ci byc bardzo bliski ideowo
;P

48. Data: 2020-04-06 18:10:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 kwietnia 2020 12:04:47 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
wiedzial i googlac dopiero musial.

które widzieli. I wołali głośno:

> Przykro mi, semitologiem nie jestem

> Etiopia to nie kraj semicki.

Językowo jak najbardziej. Języki geez, amharski i tigrina należą do
południowosemickich i są spokrewnione z dialektami południowoarabskimi.
Ludy zamieszkujące Abisynię to mieszanka murzyńsko-semicka wywodząca się w prostej
linii z cesarstwa Aksum.

> Moze i Kryszniacy mantrujonc Hare hare nie wiedzom co mowiom?

Hare Hare oznacza Panie Panie (Lord Lord).

O ile teizm monistyczny (Advaita, Tylko Jeden, Wahdat el Wujood) jest uporządkowanym
statycznym poglądem, który w jakiś sposób jest w stanie oddać rzeczywistość (świat
realny jest w nim poznawalny drogą określonych trudnych procedur "tuningowania"
umysłu) - o tyle skrajnie personalistyczna i dualistyczna (Dvaita) wersja teizmu
reprezentowana przez Gaudiya Vaisnavów jest chaotyczna, a chaos nie sprawdza się jako
uniwersalne narzędzie poznawcze.

Dopóki istniejące w chrześcijaństwie krystalizujące się tendencje do postrzegania
świata jako transpersonalny (ponadosobowy - pojęcie wymyślone przez Sołowiewa, o
którym rozmawialiśmy w innym wątku) system uporządkowany będą łamane i roztapiane
przez dynamikę personalistycznego chaosu, dopóty niestety dla chrześcijan myśleć będę
o nich trochę przez pryzmat widzenia ich jako "hybrydowych Gaudiya", poznawczo nie
całkiem adekwatnych.

Dla mnie kwestią kluczową są sprawy epistemologiczne - fakt, że zarówno
chrześcijaństwo, jak i Gaudiya nie uznają procesu neutralnej koncentracji i absorpcji
bez podpór (mówiąc językiem gier "trybu obserwatora") jako podstawowego i najbardziej
zbliżonego do 1:1 narzędzia poznania rzeczywistości, tylko przywiązane są do imion,
smaków, zabarwień, podziałów i różnic i szukają wyzwolenia w czymś, co odchodzi od
Jedności Wszystkiego. Jak można widzieć adekwatnie rzeczywistość, kiedy postrzega się
(i afirmuje jako jej ostateczną istotę) tylko takie detale jej powierzchni jak
podział na role i aktorów, a nie ma "rentgena" prześwietlającego przez nią i
ukazującego jej statyczny, jednolity porządek?

49. Data: 2020-04-07 03:11:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-06 09:08, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> się z tym dyskutować - dyskusja z bełkotem nie jest możliwa.
> Automotywacja w tym przypadku znaczy "sam sobie poszukaj dowodów na moje słowa"(bo

Widze, ze chcial bys aby ci ktos w 15 minut strescil 'Klub Pickwicka'...!

Pewnych rzeczy nie da siem zrobic bez wlasnego zaangazowania, zwlaszcza
jesli idzie o nowe spojrzenia na rzeczywistosc... Poza tym, istnieje
niebezpieczenstwo, ze taki nowy opis rzeczywistosci, u niektorych
jednostek wywoluje niepokoj, okreslany mianem 'dysonansu poznawczego'.

50. Data: 2020-04-07 08:04:01

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 7 Apr 2020 03:11:10 +0200
doszła do mnie wiadomość <5e8bd36f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Widze, ze chcial bys aby ci ktos w 15 minut strescil 'Klub Pickwicka'...!

Ilość bzdur, jakie zaczynasz opowiadać, jest zdumiewająca.
"Straszliwa prawda" o wirusie to nie powieść, można ją wyrazić dowolną metodą w
minutę.

> [...]
>niebezpieczenstwo, ze taki nowy opis rzeczywistosci, u niektorych
>jednostek wywoluje niepokoj, okreslany mianem 'dysonansu poznawczego'.

Ale ja nie wiem, w co mam się angażować, a jakiegoś randomowego(32 minuty) bełkotu
nie
mam zamiaru analizować, więc podaj ten fragment o wirusie i będzie git.

TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Wycie opozycji rośnie...,
Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P