SZybki sos do rybki

1. Data: 2004-06-18 15:56:09

Temat: SZybki sos do rybki
Od: "Pinokio" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanko takie jak w temacie
potrzebuje szybki sosik do rybki (teraz na patelnie idzie morszczuk)
chyba zrobie ją w zwyklej panierce

Pozdrawiam
Michał Żardecki

1. Data: 2004-06-18 17:08:36

Temat: Re: SZybki sos do rybki
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pinokio napisał:

> mam pytanko takie jak w temacie
> potrzebuje szybki sosik do rybki (teraz na patelnie idzie morszczuk)

Do morszczuczka i innej rybki w paniereczce najlepiej mi wchodzi sosik
mocno chrzanikowy. Szybciutki w robótce, smaczniutki, polecam&zachęcam :)
--
BBjk

1. Data: 2004-06-18 17:57:41

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Do morszczuczka i innej rybki w paniereczce najlepiej mi wchodzi sosik
> mocno chrzanikowy. Szybciutki w robótce, smaczniutki, polecam&zachęcam :)

Mozna jeszcze sosiczek musztardowy zrobic, smaczniutki, jak dla mnie. A moze
na zimniutko, tatarski z ogorenkiem konserwowiutkim? Tez bardzo mniamusne.
Albo jogurcik naturalny pomieszac z kopereczkiem mlodziutkim, tez do rybenki
pasuje bardzo. Rzecz gusciku;-)

> BBjk

Dorotenka bzibziulkajaca i w dobrym humorze, choc zimno, jak cholerenka :-D

1. Data: 2004-06-18 19:40:43

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 19:57:41 +0200 I had a dream that dorka
<d...@i...pl> wrote:
> [...]
> Albo jogurcik naturalny pomieszac z kopereczkiem mlodziutkim, tez do rybenki

To ja bym proponował musztardkowy, a nie musztardowy ;)

1. Data: 2004-06-18 21:04:30

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pinokio" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam pytanko takie jak w temacie
> potrzebuje szybki sosik do rybki (teraz na patelnie idzie morszczuk)
> chyba zrobie ją w zwyklej panierce

papryczkowy z jogurcikiem moze?;> alibo imbirkowo-cytrynkowy ;)

A.

1. Data: 2004-06-18 23:59:33

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> To ja bym proponował musztardkowy, a nie musztardowy ;)
>
> --
> Grzegorz Janoszka

a nie Janoszunka?

MB

1. Data: 2004-06-19 00:21:50

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
rybenki
> pasuje bardzo. Rzecz gusciku;-)

> Dorotenka bzibziulkajaca i w dobrym humorze, choc zimno, jak cholerenka

Jak kogoś bzibziulknę zaraz, to się i rybeniek odechce raz na zawsze.
Schowali się w mięsnym wątku i myślą że nie wypatrzę. :->

Sowa

Ale żeby faceci też bzibziulkali, to już szczyt krasnoludczenia!
Specjalnie nie cięłam, żeby ten bzibziotek sam zobaczył co nawyprawiał.

A do ryby smażonej sos chrzanowo-śmietanowy z natka pietruszki jest dobry z
tego co pamiętam.

1. Data: 2004-06-19 05:43:10

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisała:

> A do ryby smażonej sos chrzanowo-śmietanowy z natka pietruszki jest dobry z
> tego co pamiętam.

O,chrzaneczku z nateczką jeszcze nie papusiałam w sosiku. Pychotka? ;)
--
pa, BBjk

1. Data: 2004-06-19 06:07:19

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisał:

> O,chrzaneczku z nateczką jeszcze nie papusiałam w sosiku. Pychotka? ;)
nie, pychocia! ;)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-06-19 20:52:01

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ale żeby faceci też bzibziulkali, to już szczyt krasnoludczenia!
> Specjalnie nie cięłam, żeby ten bzibziotek sam zobaczył co nawyprawiał.

Tez specjalnie nie cielam, Sowo droga, ale plci nie zmienilam poki co, Basia
tysz kobieta z krwi o kosci:)))

Pzdr
Dorota( plec zenska)

Melony
placek marchwekowy
tagiatelle ze szpinakiem i pomidorami [p]
sezon na szpinak i jarmuz - kiedy?
Sosik do leczo na zime