Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty. Tylko czytać i stosować!? ;)

21. Data: 2017-12-03 10:37:18

Temat: Re: Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomat y. Tylko czytać i stosować!? ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 listopada 2017 00:08:20 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Którzy tak uważają?

Wszyscy którzy nie uważają go za źródło ładu i harmonii?

22. Data: 2017-12-03 10:43:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 listopada 2017 18:35:37 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A co to takiego ten Ład Natury? Kto go ustanowił i komu służy?

Zadałeś sobie dobre pytania.
Masz resztę życia na znalezienie na nie odpowiedzi ;P
Nikt inny nie zrobi tego za ciebie ;P

23. Data: 2017-12-03 10:46:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 26 listopada 2017 18:50:15 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ja nie mylę, to oni mylą.

Każdy myśli że mylą się inni...
A początkiem dobrych zmian jest zobaczenie własnych POmyłek

24. Data: 2017-12-03 10:53:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 listopada 2017 18:26:10 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> Sąd publicznie instruuje jak wysadzać bankomaty.
> Tylko czytać i stosować!? ;)
>
> https://wiadomosci.wp.pl/jak-wysadzic-bankomat-w-pow
ietrze-zabierajac-87-tys-zl-kompletna-instrukcje-zam
iescil-sad-6191206552160385a

> "Jak wysadzić bankomat w powietrze zabierając 87 tys. zł. Kompletną instrukcję
zamieścił sąd:
> Wywierć dziurę w ścianie bankomatu. Gumowym wężykiem wpuść do środka gaz acetylen -
kupisz go w sklepie z artykułami spawalniczymi. Zrób lont z rozlanej benzyny długi na
kilkanaście metrów. Ukryj się i podpal niczym Bruce Willis w filmie Szklana Pułapka
2. Po wybuchu nienaruszone kasetki z pieniędzmi same wypadną na ulicę. Można liczyć
na ponad 87 tys. złotych
> Instrukcję jak wysadzić bankomat zamieścił całkiem oficjalnie Sąd Rejonowy w
Olsztynie. Skazując gang wysadzający bankomaty niefrasobliwie opisał w wyroku ich
metodologię. A to wszystko wylądowało na oficjalnym Portalu Orzeczeń Sądowych.

> Kiedy w 2013 roku gangster Rafał G. planował ataki na bankomaty w Olsztynie ni w
ząb nie wiedział jak się do tego zabrać. Informację o tym, jak wysadzić bankomat
znalazł dopiero w niemieckim internecie. Na Zachodzie wysadzanie bankomatów to od lat
prawdziwa plaga, w Polsce fala takich przestępstw dopiero wzbiera. Już nie trzeba
przeszukiwać tajnych forów internetowych. Niedawno szczegóły zostały opisane w
opublikowanym w internecie wyroku oraz uzasadnieniu:
> http://orzeczenia.olsztyn.sr.gov.pl/content/$N/15051
5250001006_II_K_001161_2014_Uz_2014-12-11_002
> http://orzeczenia.olsztyn.sr.gov.pl/content/$N/15051
5250001006_II_K_000924_2015_Uz_2017-03-06_001
> Skąd materiały wybuchowe?
>
> Trotyl czy inne materiały są oczywiście trudno dostępne. Ale podobnie wybuchowy
efekt przyniesie mieszanina używanych do spawania gazów acetylenu oraz tlenu.
Ponieważ wewnątrz bankomatu znajduje się powietrze (z tlenem) wystarczy tylko butla z
acetylenem. Rafał G. kupił ją w internetowym sklepie spawalniczym podając zmyślone
nazwisko. To ważne, sklepy rejestrują sprzedaż gazów technicznych, robią to jednak
pobieżnie, nikt nie weryfikuje prawdziwości danych.

> Do przeprowadzenia skoku potrzebował już tylko kawałka węża ogrodowego, wiertarki z
solidnym wiertłem i kanistra z benzyną. Miał też łom, na wypadek gdyby po wybuchu,
będzie potrzeba rozbebeszyć fragmenty maszyny. Oto wskazówka sądu:

> "Wtedy podeszli do bankomatu. Poprzez przewód wpuścił do nawierconego wcześniej
otworu gaz-acetylen. R. podlał benzyną bok bankomatu, a następnie rozlewając benzynę
zrobił ścieżkę w stronę parkingu, którą następnie podpalił. Odbiegł ukrywając się za
budynkiem. W skutek denotacji z bankomatu wypadły kasetki z pieniędzmi". Wygląda to
tak:

> https://youtu.be/p73AV2NmHM8
> https://www.youtube.com/watch?v=p73AV2NmHM8
>
> Pieniądze leżące po detonacji na ulicy w Lublinie:
> https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=pc-
Yixyx02s

> Jak ustalić ile będzie łupu?
>
> Policja i banki zazwyczaj unikają informowania o wartości skradzionych pieniędzy,
żeby nie podsycać apetytu przestępców. Zagadką zazwyczaj pozostaje ile pieniędzy jest
w bankomacie. Nie jest jednak trudno to obliczyć.

> W świeżo napełnionej maszynie znajduje się kilka kaset z pieniędzmi, a każda
zawiera około 2000 banknotów. Łącznie daje to możliwą do kradzieży kwotę kilkuset
tysięcy złotych. Zależy ona od tego, czy maszyna obsługuje również wypłaty
20-złotówkami, oraz ile do tej pory wypłacili z niej klienci.

> Oto wskazówka sądu: "Rafał G. namówił do kradzieży znajomego. Polecił mu obserwację
bankomatów, kiedy i jak są one napełniane. 23 grudnia w szczycie przedświątecznych
zakupów bankomat przy sklepie został zasilony kasetkami z pieniędzmi, co widział R.
Uzgodnione było, że każdy z uczestników otrzyma 1/3 z tego, co ukradną."

> Przestępcy z pierwszego wysadzonego bankomatu ukradli 88,7 tys.zł. Drugi nie został
w pełni zniszczony dlatego przestępcy ukradli jedynie 30,5 tys. zł. Dzięki tak
fachowym opisom i wymianie informacji przez samych przestępców metoda na acetylenem
jest teraz jedną z najpopularniejszych w Polsce. Wcześniej bankomaty były na przykład
wyrywane ze ściany banku przy użyciu ciągnika, a następnie rozłupywane w ustronnym
miejscu.

> Mało tego, ataków na bankomaty jest teraz więcej niż zuchwałych napadów na banki. W
takich sprawach zazwyczaj sądy orzekają kary na zniszczenie mienia czyli do 5 lat
więzienia, to o wiele mniejsze zagrożenie niż przy rozboju.

> Na początku listopada, że Policjanci z Bydgoszczy zatrzymali szajkę, która gazem i
palnikiem sześciokrotnie atakowała bankomaty w województwie kujawsko-pomorskim.

> Komentaż POd artem wp.pl:
> bonpajkam
> 1h temu
> Sąd wskazał metodę, a redakcja puszcza ją w świat. BRAWO.

I konsekwencje:
https://wiadomosci.wp.pl/strzelanina-na-dolnym-slask
u-nie-zyje-antyterrorysta-6194303811815553a

25. Data: 2017-12-03 12:24:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 10:46:34 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Każdy myśli że mylą się inni...
> A początkiem dobrych zmian jest zobaczenie własnych POmyłek

Źle się wyraziłem.
W wieli rzeczach mogę się mylić, ale akurat nie w powyższym.
Nikt mi nie wmówi, że anarchista-bombista jest lepszym narzędziem Jednego Umysłu
(podstaw sobie: Boga, Tathagaty, Allaha czy czego tam chcesz) niż np. pacyfista.

26. Data: 2017-12-03 13:20:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Wszyscy którzy nie uważają go za źródło ładu i harmonii?

Ład i Harmonia powstają dopiero z bałaganu nieświadomego S(T)wórcy,
którym był On na Początku czyli w stanie Alfa.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

27. Data: 2017-12-03 13:28:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Zadałeś sobie dobre pytania.
> Masz resztę życia na znalezienie na nie odpowiedzi ;P
> Nikt inny nie zrobi tego za ciebie ;P

Nie doceniasz mnie - ja już znam odpowiedzi na te pytania.
A teraz zadaję je publicznie by zmusić innych do myślenia. :P

28. Data: 2017-12-03 13:39:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Każdy myśli że mylą się inni... A początkiem dobrych zmian jest
> zobaczenie własnych POmyłek

By dokonać tych, jakże radykalnych zmian, trzeba się pierwej przestać
bać swojej porażki w przypadku popełnienia błędu. Trzeba przestać się
bać tego, że z powodu jednego drobnego błędu zawali się cały świat,
którego błąd był podporą. A żeby przestać się tego bać trzeba mieć
bezgraniczne zaufanie do siebie samego, trzeba mieć poczucie własnej
wartości... Tylko w jaki sposób taki stan swego Umysłu osiągnąć...?

29. Data: 2017-12-03 13:46:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Źle się wyraziłem. W wieli rzeczach mogę się mylić, ale akurat nie w
> powyższym.

Skoro możesz się mylić w innych sprawach to dlaczego akurat w tej masz
mieć rację. Skoro w innych sprawach popełniasz błędy to może cały Twój
system wnioskowania oparty jest na błędnym paradygmacie, który zawsze
prowadzić Cię będzie na manowce

> Nikt mi nie wmówi, że anarchista-bombista jest lepszym narzędziem
> Jednego Umysłu (podstaw sobie: Boga, Tathagaty, Allaha czy czego tam
> chcesz) niż np. pacyfista.

A może nie ma innego sposobu jak zdetonować bombę pod niereformowalnym
umysłem/łami...? Co Ty na to Jakubie?

30. Data: 2017-12-04 00:19:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 13:46:19 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A może nie ma innego sposobu jak zdetonować bombę pod niereformowalnym
> umysłem/łami...? Co Ty na to Jakubie?

Nie masz przypadkiem nic wspólnego z Daesh?
Bo zupełnie jak gdybym czytał jeden z ich miesięczników.
Tam też padają podobne argumenty.

Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Piłsudski u nieba bram
Cała aktywność człowieka