Re: Samotnosc - czlowiek zwierze stadne

From: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Samotnosc - czlowiek zwierze stadne
Date: Fri, 24 Jan 2003 16:44:07 +0100
Sender: w...@o...pl@pa114.konin.cvx.ppp.tpnet.pl

> Podczytuje ta grupe i zapragnelam sama sie wypowiedziec oraz poznac wasza
> opinie.
> Jestem sama (znaczy z dziecmi )- generalnie odpowiada mi to. Czasami
jednak
> czuje sie - samotna, bezsilna itp. Wtedy wykonuje jakis ruch aby to
zmienic.
> Zmieniam i klapa. Wkurza mnie ze ludzie tworza pozory po to aby ... w
sumie
> roznie. Jakis czas temu, po dlugim namysle stwierdzlam, ze "maz" to nie
ale
> [...]

a może już nie potrafisz żyć z partnerem (przyjecielem)?
może już się zupełnie usamodzielniłaś, i nie potrzebujesz,
że by ci jakiś facet zajmował ulubiony fotel i pstrykał
cały dzień pilotem od telewizora, a potem właził do
kuchni, jadł i wyłaził, pozostawiając po sobie stertę
brudnych talerzy i lepkie plamy na podłodze?
może to tylko taka infantylna potrzeba partnera?
zastanawiałaś się, jakiego typu partnera potrzebujesz?
mówiłaś coś o ojcu, ale to błędne myślenie, w
przypadku, jeśli go nie cierpiłaś.

ciekawe, ile masz lat...