Samotnosc - czlowiek zwierze stadne

1. Data: 2003-01-24 12:42:48

Temat: Samotnosc - czlowiek zwierze stadne
Od: "Pyfcia" <j...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Podczytuje ta grupe i zapragnelam sama sie wypowiedziec oraz poznac wasza
opinie.
Jestem sama (znaczy z dziecmi )- generalnie odpowiada mi to. Czasami jednak
czuje sie - samotna, bezsilna itp. Wtedy wykonuje jakis ruch aby to zmienic.
Zmieniam i klapa. Wkurza mnie ze ludzie tworza pozory po to aby ... w sumie
roznie. Jakis czas temu, po dlugim namysle stwierdzlam, ze "maz" to nie ale
towarzystwo by sie zdalo. Czesciowo zamieszkal u mnie brat cioteczny (kiedys
razem sie wychowywalismy). No i stwierdzam, ze lepiej mi bez niego.
Kiedys czytalam teorie ze podswiadomie wybieramy jeden okreslony typ
(ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych
potrzebujemy?
Pozdrowienia
Asia

1. Data: 2003-01-24 13:28:11

Temat: Re: Samotnosc - czlowiek zwierze stadne
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Na pierwszy rzut myśli: próbować, próbować, próbować

--- ale to tak głupie (patrząc wstecz na swoje życie)

Qwax

1. Data: 2003-01-24 14:13:30

Od: "AJaworek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyfcia" <j...@f...lublin.pl> wrote in message
> [...]
> (ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
> Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych

Temat w sam raz dla mnie:-). Ostatnio rozmawialam ze swoim wykladowcon na
ten temat i uslyszlam, ze faktycznie pewne relacje do rodzica/ow poszukuje
sie pozniej w swoim zyciu w ukladach partenrskich np.
Dowiedzialam sie, ze jesli taki czlowiek spotka inna osobe , ktora ma inne
schematy to byc moze jest w stanie przejac jego zachowania i wyzwolic sie ze
swoich. Podobno pomaga tez psychoterapia, gdzie mozna zoruzmiec i odkryc na
czym to polega.
Jednak co, gdy nie spotkam takiej osoby? A ponadto podswiadomosc jest
silniejsza niz rozum i moze sprowadzic "na manowce".
Takze jestem bardzo ciekawa co robic?? Moze jakis praktyk sie wypowie.?

Osobiscie mam beznadizejny uklad w rodzinie, brak uczuc, egozim i odalenie.
Ogromnie boje sie powtarzac takie schematy.
Wole nawet o tym nie myslec:-(.
Ala

1. Data: 2003-01-24 15:19:04

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJaworek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Osobiscie mam beznadizejny uklad w rodzinie, brak uczuc, egozim i odalenie.
> Ogromnie boje sie powtarzac takie schematy.

Musisz wypróbować przez 10 lat ;))
Minimum.

E.

1. Data: 2003-01-24 15:44:07

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
> Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych

a może już nie potrafisz żyć z partnerem (przyjecielem)?
może już się zupełnie usamodzielniłaś, i nie potrzebujesz,
że by ci jakiś facet zajmował ulubiony fotel i pstrykał
cały dzień pilotem od telewizora, a potem właził do
kuchni, jadł i wyłaził, pozostawiając po sobie stertę
brudnych talerzy i lepkie plamy na podłodze?
może to tylko taka infantylna potrzeba partnera?
zastanawiałaś się, jakiego typu partnera potrzebujesz?
mówiłaś coś o ojcu, ale to błędne myślenie, w
przypadku, jeśli go nie cierpiłaś.

ciekawe, ile masz lat...

1. Data: 2003-01-24 16:02:22

Od: "AJaworek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
> Musisz wypróbować przez 10 lat ;))
> Minimum.

hmmmmmmm ?
to ile zwiazkow przede mna?

:-)))
Ala

1. Data: 2003-01-24 16:15:35

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJaworek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
"EvaTM": Musisz wypróbować przez 10 lat ;))

> hmmmmmmm ?
> to ile zwiazkow przede mna?
> :-)))
> Ala

Jeśli się uprzesz to ze trzy-cztery?
;))
Możesz zwiększyć częstotliwość ;)
Ale czasem trzeba beczkę soli..
by te atawizmy rozpoznać ;).
Zresztą.. czy są takie złe? Zmodyfikować nieco..
Są nam przecież dobrze znane! A poza tym..
czyż każde dziewczęce ;) serce nie należy do tatusia? :)

E.

1. Data: 2003-01-24 16:33:55

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b0rhnf$4u1$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. AJaworek pisze, ze:
<...>
> Temat w sam raz dla mnie:-). Ostatnio rozmawialam ze swoim wykladowcon na
> ten temat i uslyszlam, ze faktycznie pewne relacje do rodzica/ow poszukuje
> sie pozniej w swoim zyciu w ukladach partenrskich np.

co to ma wspolnego z postem kt. wysmazyla Pyfcia?

> [...]
> silniejsza niz rozum i moze sprowadzic "na manowce".
> Takze jestem bardzo ciekawa co robic?? Moze jakis praktyk sie wypowie.?

a co bedzie jesli np. jakas przykladowa AJ. trafi na odpowiedniego
partnera, ale to ona bedzie ta osoba, ktora przeniesie swoje wzorce
zachowania do nowego zwiazku?

Wydaje mi sie, ze to nie tylko kwestia odpowiedniego 'doboru partnera'
ale takze wlasnego nastawienia, wlasnej aktywnej w odpowiednim kierunku
(nie usnac!) postawy w zwiazku.

i wlasnie myslec. ale nie ma co sie martrwic na zapas :)

--
Marsel

1. Data: 2003-01-24 16:40:58

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b0rc7v$712$1@news.lublin.pl>,
szanowna kol. Pyfcia pisze, ze:
<...>
> [...]
> (ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
> Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych

nie przejmowalbym sie tak tymi teoriami.
IMO nie jest tak zle, zeby nie mozna bylo sie nauczyc byc z innym
czlowiekim (no, pewnie idac czasem na jakis kompromis)
Wlasciwie to nie zrozumialem.. czy chodzi Ci akurat o faceta, mena,
frajera? np. ze wgledu na dziecko? finase?
a moze chodzi o zaspokojenie Twoich potrzeb towarzyskich?
a co z.. powiedzmy.. osobami o podobnych interesach spolecznych, z kt.
najlatwiej sie dogadac, zrozumiec, czyli np. innymi sam.matkami?

--
Marsel

1. Data: 2003-01-24 22:23:58

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyfcia" <j...@f...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
> Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych

Jestes dzielna kobieta, radzisz sobie doskonale i wszyscy dookoła tak o
Tobie mysla.
Moze wytworzyłaś sama taka opinię (mimowolnie) i nikomu nie przyjdzie do
głowy, ze czujesz sie samotna
i pragniesz zblizenia z innymi ludzmi. Mysla sobie: Asia sobie poradzi i ida
sie zajmowac tymi, ktorzy daja sygnały, ze sa słabsi.
Nie wiem, czy to dobra rada, ale moze okazesz troche słabosci...

Pozdrawaim Agata

Wartości a zło
Re: popęd seksualny (pomocy)
nierzeczywistosc odczuc