Samotnosc - czlowiek zwierze stadne

From: "Pyfcia" <j...@f...lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Samotnosc - czlowiek zwierze stadne
Date: Fri, 24 Jan 2003 13:42:48 +0100

Witam,
Podczytuje ta grupe i zapragnelam sama sie wypowiedziec oraz poznac wasza
opinie.
Jestem sama (znaczy z dziecmi )- generalnie odpowiada mi to. Czasami jednak
czuje sie - samotna, bezsilna itp. Wtedy wykonuje jakis ruch aby to zmienic.
Zmieniam i klapa. Wkurza mnie ze ludzie tworza pozory po to aby ... w sumie
roznie. Jakis czas temu, po dlugim namysle stwierdzlam, ze "maz" to nie ale
towarzystwo by sie zdalo. Czesciowo zamieszkal u mnie brat cioteczny (kiedys
razem sie wychowywalismy). No i stwierdzam, ze lepiej mi bez niego.
Kiedys czytalam teorie ze podswiadomie wybieramy jeden okreslony typ
(ktorego nie cierpimy - w moim przypadku schemat ojca).
Pytanie - jak to zmienic. Co robic aby zblizac sie do ludzi, ktorych
potrzebujemy?
Pozdrowienia
Asia