Re: Sankcje dla Polski

Data: 2016-11-12 13:06:17
Temat: Re: Sankcje dla Polski
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-11-11 o 23:20, Ikselka pisze:

> Unijnych, unijnych :->

Czyli ci się pogorszyło :) Masz jakieś zwidy.
A z drugiej strony... wiesz, że w UE mieszkają również Azjaci i inni?
Rasistką stałaś się tak sama z siebie czy z domu?

> No właśnie - kogo?

Przecież to ja się ciebie pytam co sobie uroiłaś. Ty mnie pytasz o
własne urojenia? Oj. pogarsza ci się jeszcze bardziej.

> Przecież ty nawet nie wiesz, że finansujesz. Do Unii
> idzie twoja i moja forsa, a ty, światły taki, nie zdajesz sobie z tego
> sprawy?

Z tobą się nie da poważnie dyskutować. Najpierw piszesz o jakichś
Afrykańczykach, teraz, że finansuję UE... zdecyduj się o czym ty chcesz
pisać.

Co do finansowania UE... no trudno, nie jestem hipokrytą. Fajnie było
jak kasą sypali do nas, więc jak trochę im zwrócimy to nic się nie
stanie. To po pierwsze.
A po drugie, taka kretynka jak ty nigdy nie ogarnie, że UE to my, nie ma
już żadnego "my" i "oni" - tylko w umysłach prymitywów żyjących
mentalnie w epoce plemiennej jeszcze funkcjonują takie podziały.
Przepływ kasy ma wyrównywać poziomy, raz w jedną, raz w drugą -
przynajmniej teoretycznie, dopóki PISlamiści nie umoczyli w to swoich
brudnych paluchów i normalni ludzie w UE w końcu się wkurwili. Bo ile
można mieć cierpliwości dla debila?
I dobrze. Do pustych łbów głosujących na PISlam docierają tylko
argumenty kasowe. Szersza perspektywa to dla nich zbyt duży wysiłek
intelektualny, a teraz przynajmniej jest szansa, że z widłami do
Warszawy przyjadą i pogonią to towarzystwo.

> Teraz będzie szła zresztą podobno tylko od ciebie do Unii, ale już
> nie odwrotnie :->

No. Dobra zmiana :) To, że będzie szła ode mnie to pikuś - nie ma
problemu, stać mnie. Bardziej się cieszę, że będzie szła od ciebie i
tobie podobnych. Fajnie się brało, to fajnie się będzie oddawało :)
Chyba wiesz komu to zawdzięczasz, czy jesteś aż taką kretynką, że
będziesz udawać?

> Zdziwienie. Co do twoich urojeń, że nikogo nie finansujesz.

Znowu ci się coś pomyliło.
Pisałem wyraźnie, że finansuję i dokładnie wiem kogo.
Pytałem o twoje urojenia z Afrykańczykami.
Jakbym z kupą kamieni rozmawiał :)

> I wice wersja - twoich ja.
> To chyba sprawiedliwie?

Jeszcze raz, przeczytaj powoli i ze trzy razy:
jakich moich?

> Lubię być świadoma. Ty nie.

Skoro ja jestem świadomy i ty jesteś świadoma (aż trudno uwierzyć... i
nie wierzę - takie bajki możesz opowiadać swoim bezmózgim hajlującym
kolegom) to wychodzi na to, że świadomie wspierasz katotalibskich
przekręciarzy i wyłudzaczy kasy od biednych emerytów.
Brawo.
Tak próbujesz tu pozować na kulturalną intelektualistę, a ty zwykły
wyrachowany burak jesteś :)

Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że gdybyś spotkała na ulicy faceta
w sukience, dziwnej czapce, welonie i z pierścieniami na palcach, to byś
go opluła i wyzwała od zboczeńców i pedałów.

https://www.facebook.com/352506198267106/videos/6199
95681518155/
Nie jest śmieszne to jak ktoś się ubiera, jego sprawa i jego problem.
Ale takie katabasy jaja sobie robią z prostych ludzi, a potem na
zapleczu tych sklepów zwanych świątyniami mają ubaw chlejąc wino i
posuwając zmanipulowane gosposie. Albo ministrantów (hmm... ciekawe
dlaczego ministrantami nie robią dziewczynek?)

Trzeba być debilem, żeby tego nie widzieć. Albo wyrachowanym skurwysynem.

> No to wracaj, wracaj...

Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Zakładam, że będą to musiał jeszcze kilka razy powtórzyć zanim zdołasz
przyswoić ten fakt. Ale czego nie robi się dla ułomnych... w końcu to
nie twoja wina, że tak wolno myślisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr