Re: Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi

1. Data: 2007-11-11 21:02:15

Temat: Re: Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi
Od: Jaś <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 17:04, BoDro <b...@l...pl> wrote:

> ja mam w kuchni stare, drewniane, komunistyczne - a więc mało szczelne -
> okno z roletką w prowadnicach. Problem podobny - może powodzi nie ma, ale w
> zimnych miesiącach szyba się poci. Ma to miejsce tylko wtedy, gdy roletka
> jest opuszczona. Przy podniesionej szyba jest zawsze sucha.

Przy podniesione roletce cyrkulacja powietrza przy szybie jest inna
niz przy opuszczonej stad zaparowanie szyby

2. Data: 2007-11-11 22:27:54

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaś wrote:

> Przy podniesione roletce cyrkulacja powietrza przy szybie jest inna
> niz przy opuszczonej stad zaparowanie szyby

niewątpliwie - dodatkowo dochodzi relatywnie wyższa wilgotność w kuchni,
choćby z powodu pichcenia wyżerki. Być może lepszym pomysłem w kuchni
byłyby rolety bez prowadnic, bardziej oddalone od szyb...

--
Bogdan

3. Data: 2007-11-15 00:04:02

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BoDro <b...@l...pl> napisał(a):

> niewątpliwie - dodatkowo dochodzi relatywnie wyższa wilgotność w kuchni,
> choćby z powodu pichcenia wyżerki. Być może lepszym pomysłem w kuchni
> byłyby rolety bez prowadnic, bardziej oddalone od szyb...

Powód jest jasny w takich wypadkach. Zimne szyby stykaja się z ciepłym,
wilgotnym ( przy niedostatecznej WENTYLACJI !! powietrzem. Sprzyjaja temu
platykowe okna - "cud techniki" i w mieszkaniu jak w zaknietej torebce
foliowej - długo wytrzymasz..?.Pierwsza rada : porządna= wydajna wentylacja,
dalej to wymiana zestawów szyb na cieplejsze.
Pozdrawiam Marex

Zakup AGD - kiedy i gdzie?
Zaślepienie szyby w drzwiach...
CEKOL C-45 problem. Pilne