Zaślepienie szyby w drzwiach...

1. Data: 2007-11-11 12:04:03

Temat: Zaślepienie szyby w drzwiach...
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
W domu mam drzwi do pokoi z szybami. No takie standardowe, pomalowane
biala farba plus szyba. Dzwi te maja juz z conajmniej 30lat i szczerze
powiem wzor wydaje mi sie oklepany. Wpadlam na pomysl aby farbe
zeszlifowac,w miejsce tej szyby wstawic drewno i pomalowac na jednolity
kolor (jakis ciemny) aby stworzyc nowoczesniejszy wyglad.
I tu mam pytania:
Czy to drewno zamiast szyby wkleic? Jesli tak to czym? A moze na jakies
sruby czy cos?
Czym wypelnic szczeline jaka powstanie miedzy drewnem a drzwami?

2. Data: 2007-11-11 13:29:34

Temat: Re: Zaślepienie szyby w drzwiach...
Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to drewno zamiast szyby wkleic? Jesli tak to czym? A moze na jakies
> sruby czy cos?
> Czym wypelnic szczeline jaka powstanie miedzy drewnem a drzwami?
A może lepiej okleić obustronnie drzwi płytami HDF?
Pozdrawiam.
JacekG

3. Data: 2007-11-11 13:47:05

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JacekG. napisał(a):

> A może lepiej okleić obustronnie drzwi płytami HDF?
> Pozdrawiam.
> JacekG
Nie :) Koncepcja jest wypelnienie dziury po szybie :)

4. Data: 2007-11-11 15:12:59

Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix pisze:
> [...]
> sruby czy cos?
> Czym wypelnic szczeline jaka powstanie miedzy drewnem a drzwami?

Zależy jak grube drewno chcesz wstawić. Jeśli typu dykta to wstawisz
zamiast szyby i po kłopocie, jeśli grubsze to powinno wystarczyć
wklejenie na klasyczny klej do drewna. Nie będziesz przecież w tą deskę
kopać ;) Jeśli dobrze zwymiarujesz to szczelina powinna być minimalna i
wypełni ją klej.
W przypadku większych rozbieżności pozostaje wariant z listewką osłonową
dookoła. Można pod nią ukryć blaszane kształtki, które przytrzymają
całość na miejscu.

BogdanKa

5. Data: 2007-11-11 15:34:07

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Kwietniak pisze:

> wklejenie na klasyczny klej do drewna. Nie będziesz przecież w tą deskę
> kopać ;) Jeśli dobrze zwymiarujesz to szczelina powinna być minimalna i
> wypełni ją klej.
Przecież są specjalne szpachle do wyrównywania nierówności i szczelin w
stolarce drewnianej, nawet w różnych kolorach.
Pozdrawiam.
JacekG.

6. Data: 2007-11-11 19:31:37

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież są specjalne szpachle do wyrównywania nierówności i szczelin w
> stolarce drewnianej, nawet w różnych kolorach.
> Pozdrawiam.
> JacekG.

Mozna potem całośc pomalowac, a można okleic. Widziałam na Allegro okleinę
samoprzylepną. Sa różne fajne wzory do wyboru.

Tapta

7. Data: 2007-11-13 21:54:33

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

A pomyślałeś o oświetleniu korytarza? Jest tam okno, czy będziesz przez
cały czas palił światło?

CEKOL C-45 problem. Pilne
Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi
For IKEA from Whirlpool