Ścienne efekty dekoracyjne

11. Data: 2015-06-25 22:21:42

Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 21:41:55 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-25 20:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

Bo też nie grubość powłoki ma je robić, lecz "pobrużdżona" faktura ściany -
do uzyskania bez tych tynków, wystarczy młotkiem gęsto podziabać to, co
jest tam obecnie 333-]

> Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
> wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
> zatrudnić fachowca), dlatego zaczyna się od ściany za szafą. Po drugie w
> utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane (ostatnią
> warstwą jest przecież jakiś werniks).

Te "pęknięcia", nawet najpiekniej zawerniksowane, łapią tym więcej brudu,
im są głębsze i liczniejsze - trudno dotrzeć do ich wnętrza, a tam się kurz
osadza najbardziej.

> Po trzecie i chyba najważniejsze -
> struktura jest jednak ciężkawa w aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.
> Po wielu latach polerowania gipsowej gładzi struktury doczekały się
> swoich pięciu minut, producenci więc ciągną, jak mogą.

Oj, mają pole do ciągnięcia. Ludzie chcom być orginalne :-))

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

12. Data: 2015-06-25 22:30:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-25 o 21:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 20:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

Tę akustykę to sama sobie dodałam, nawet nie wiem, czy producent coś w
tej kwestii obiecuje.
Ale skoro tapeta ma wpływ na akustykę, to czemu taki tynk nie miałby? O,
tapeta zresztą to też dobra myśl.

> Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
> wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
> zatrudnić fachowca)

Z tego zdaję sobie sprawę.

> , dlatego zaczyna się od ściany za szafą.

Ja myślę o jednej ścianie, jeśli już. A nawet kawałku ściany - jak jest
pokazane na niektórych przykładowych prezentacjach.

> Po drugie w utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane
> (ostatnią warstwą jest przecież jakiś werniks).

Jeśli nie jest, to dobrze.

> Po trzecie i chyba najważniejsze - struktura jest jednak ciężkawa w
> aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.

Dlatego myślę o czymś delikatnym. Jak np. te spękania, najbardziej mi
się podobają.

Ewa

13. Data: 2015-06-25 22:46:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-25 o 21:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Dobre czyli?

Na to, które bym chciała, nie stać mię.

Ewa

14. Data: 2015-06-25 22:52:31

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

No ale przecież chodzi właśnie o to, żeby nie robiło się wielkie halo.

--
Jarek

15. Data: 2015-06-26 01:02:39

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tapeta dobry pomysł pod warunkiem że nie ma się kota.

16. Data: 2015-06-26 08:27:58

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-06-25 o 21:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Dobre czyli?

Monidło.

17. Data: 2015-06-26 16:34:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na to, które bym chciała, nie stać mię.

Mnie brak ściany za to.

18. Data: 2015-06-26 16:40:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo też nie grubość powłoki ma je robić, lecz "pobrużdżona" faktura ściany -
> do uzyskania bez tych tynków, wystarczy młotkiem gęsto podziabać to, co
> jest tam obecnie 333-]

Beton jednak skruszyć trudno. Sprawdzone

> [...]
> im są głębsze i liczniejsze - trudno dotrzeć do ich wnętrza, a tam się kurz

Struktury nie składają się wyłącznie z pęknięć.

> Oj, mają pole do ciągnięcia. Ludzie chcom być orginalne :-))

Nie każdy ma w rodzinie wuja Jana czy Wojciecha.

19. Data: 2015-06-26 17:13:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tę akustykę to sama sobie dodałam, nawet nie wiem, czy producent coś w
> tej kwestii obiecuje.
> Ale skoro tapeta ma wpływ na akustykę, to czemu taki tynk nie miałby? O,
> tapeta zresztą to też dobra myśl.

No właśnie obiecuje.
Dlatego napisałam o halo.

> [...]
>
> Ja myślę o jednej ścianie, jeśli już. A nawet kawałku ściany - jak jest
> pokazane na niektórych przykładowych prezentacjach.

Pierwsza samodzielnie położona struktura zazwyczaj jest tak urocza, że
albo ulega poprawie, albo się na niej wiesza obrazeczek, jakiegoś
większego Rubensa na przykład....

> Jeśli nie jest, to dobrze.

> Dlatego myślę o czymś delikatnym. Jak np. te spękania, najbardziej mi
> się podobają.

Im mniejsza "płaskorzeźbność" tym lepiej. Arizona chyba spełnia ten warunek.

20. Data: 2015-06-26 17:26:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Jun 2015 16:40:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-25 22:21, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Beton jednak skruszyć trudno. Sprawdzone

> Struktury nie składają się wyłącznie z pęknięć.

> Nie każdy ma w rodzinie wuja Jana czy Wojciecha.

Można bardziej nowocześnie. Zamiast wydawać 20000 na struktury, lepiej na
jakiegoś niedużego Gracza albo Dudę, a ścianę samemu pomalować 3-P
No i są inni "nowożytni", acz nieodkryci. Warto poszperać. Ja tam na pewno
nie inwestowałabym w tynk...

--
[...]

papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Prada Sunglass Versace Sunglass www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl