Ścienne efekty dekoracyjne

1. Data: 2015-06-25 08:40:07

Temat: Ścienne efekty dekoracyjne
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał styczność z którymś z efektów dekoracyjnych
przedstawionych na tej stronie?
http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/

A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie
ścian(y) w salonie.

Ewa

2. Data: 2015-06-25 11:34:40

Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 08:40:07 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/
>
> A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie

Grunt to prostota. I na niej dobre malarstwo.

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

3. Data: 2015-06-25 18:33:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/
>
> A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie

Który konkretnie interesuje?

4. Data: 2015-06-25 18:49:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 18:33:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-25 08:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Który konkretnie interesuje?

Przecież dopiero "zbiera" pomysły 3333-]

5. Data: 2015-06-25 20:50:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-25 o 18:33, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-25 08:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Który konkretnie interesuje?

Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

Ewa

6. Data: 2015-06-25 20:58:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 20:50:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
> bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

Najlepsze są tekturowe opakowania po jajkach 333-]

> Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
> np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
> albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

To wszystko po roku będzie wyglądało paskudnie - nie sposób skutecznie
czyścić toto z kurzu. Ponadto weź pod uwagę, że będziesz na "to" patrzyła
24 h na dobę. Może dać po oczach...

7. Data: 2015-06-25 21:01:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 20:58:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>>

> To wszystko po roku będzie wyglądało paskudnie - nie sposób skutecznie
> czyścić toto z kurzu. Ponadto weź pod uwagę, że będziesz na "to" patrzyła

...chyba że kupisz do tego mebelki a la rokokoko :-))

8. Data: 2015-06-25 21:41:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
> bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

> Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
> np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
> albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
zatrudnić fachowca), dlatego zaczyna się od ściany za szafą. Po drugie w
utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane (ostatnią
warstwą jest przecież jakiś werniks). Po trzecie i chyba najważniejsze -
struktura jest jednak ciężkawa w aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.
Po wielu latach polerowania gipsowej gładzi struktury doczekały się
swoich pięciu minut, producenci więc ciągną, jak mogą.

9. Data: 2015-06-25 21:43:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grunt to prostota. I na niej dobre malarstwo.

Dobre czyli?

10. Data: 2015-06-25 22:15:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Jun 2015 21:43:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Dobre czyli?

Nie kicz. Jeśli już kicz, to tylko Warhol 3-]

--
[...]

papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
Ile może ważyć tynk klasyczny?
Dżersejka - moje marzenie :-)
Cheap Ray.Ban Sunglass Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass Fendi Sunglass Gucci Sunglass LV Sunglass Prada Sunglass Versace Sunglass www.FashionLeader.nl
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt www.FashionLeader.nl