Re: Seks a krwawienie ?

Data: 2002-07-30 17:51:39
Temat: Re: Seks a krwawienie ?
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

Użytkownik "B@ltazar" <w...@e...pl> napisał w wiadomości

> Nie muszę Ci udowadniać mojego wykształcenia.Może chcesz skan mojego
> dyplomu.
> NIe kazdy musi być specjalistą w kazdej dziedzinie?
> Ja znam się na swojej specjalności Ty na swojej

No i pieknie:-)) Tylko samo posiadanie konta na portalu www.esculap.pl nie
czyni jeszcze lekarzem (wlasnie tam zerknelam - konto moze miec tam
przeciętny kowalski). Po drugie, jakąkolwiek byś nie miał specjalizację
medyczną trudno mi uwierzyć ze zapytałbys o coś tak prozaicznego jak
nietypowe krawienie swojej dziewczyny - bo juz dziewczynkom w gimnazjum mówi
się o nieregularnych cyklach miesiaczkowych, które zaburzyc moze stres,
pogoda i kilka innych czynników. Po trzecie gdybyś był lekarzem to na pewno
nie zadowoliłoby Cie "medyczne" wyjasnienie typu "moze ma ranke po
tobie":-)) bo ja co prawda nie jestem lekarzem, ale dla mnie takie
tlumaczenie jest po prostu śmieszne

A scan dyplomu - bardzo prosze :-))) Jestem z gatunku tych co nie uwierzą
dopóki nie zobacza:-))

HaNkA NiEdOWiArEk:-))