Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Serce roście! Julka forever!
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <1...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<j...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<m92ngc$o2q$1@news.icm.edu.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Date: 13 Jan 2015 10:59:15 GMT
Lines: 27
NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
X-Trace: 1421146755 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2160 79.173.20.102:52669
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:690580
Ukryj nagłówki
Użytkownik FEniks x...@p...fm ...
>> Ale argumentacja była wybitnie dojrzała przecież! Tyle ze kłamliwa w
>> wielu aspektach.
>
> Zacznijmy od tego, że to nie była argumentacja, a przedstawianie
> opinii. A pani, skoro już w taki temat wdepnęła (który NB moim zdaniem
> nie powinien się w ogóle pojawić w tej formie), mądrze by się
> zachowała, gdyby dzieciom pokazała, na czym polega argumentowanie i
> czym ono się różni od wyrażania opinii.
>
> Pani mogłaby wykorzystać okazję i poprosić Julkę, lub nawet całą
> klasę, na przykład o wyjaśnienie - co to znaczy "multikulti"? Ilu
> muzułmanów imigrowało do Polski po otwarciu granic, ilu z nich mieszka
> w Polsce i ile w związku z tym było w Polsce ataków terrorystycznych,
> w których zginęli "nasi"? Komu narzucili swoją wiarę? Gdzie konkretnie
> (jakim dokumentem) UE uznała ślimaka za rybę? Jakie inwestycje z
> udziałem środków UE są (z)realizowane w mieście? Itd. itp. Dzieci
> uczyłyby się zdobywać informacje, a co za tym idzie _samodzielnie_
> myśleć, a przy okazji pobawiłyby się w guglanie.
>
> Ale - jak widać - edukacja w polskich _szkołach_ i _rodzinach_ polega
> wyłącznie na przyuczaniu dzieci do bezrefleksyjnego powtarzania
> zasłyszanych opinii. Ku wielkiej uciesze dorosłych, zarówno tych z
> jednej, jak i z drugiej strony.
Mądrego to i przyjemnie posłuchac.
|