Serdeczna prośba o pomoc!

11. Data: 2015-10-05 16:13:13

Temat: Re: Serdeczna prośba o pomoc!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Oct 2015 09:52:42 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> jak będę chciał tam zajrzeć to zajrzę

> no właśnie nie

Już nie pytam, dlaczego akurat TEGO nie 3-/

12. Data: 2015-10-05 21:26:34

Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 października 2015 11:54:45 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> jak będę chciał tam zajrzeć to zajrzę

Nie jesteś kolego ani pępkiem świata, ani strażnikiem usenetu.
Za to akurat jedną z ostatnich osób, która powinna komukolwiek zwracać uwagę na
śmiecenie, czy jak to się wyraziłeś "sranie", bo 90% Twoich postów to cytat całego
wątku z inteligentnym dodakiem "O RLY?"
Puszczam informację tam, gdzie wiem, że są ludzie, którzy zadziałają.

PS
W linkach podane są konta bezpośrednie i konto celowe. To nie jest zbiórka na
fundację. Nie siej FUDu z powodu swoich obsesji.

13. Data: 2015-10-05 21:29:39

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

KRZYZAK wrote:

> [...]
śmiecenie, czy jak to się wyraziłeś "sranie", bo 90% Twoich postów to cytat całego

jak zwykle rzucasz wyimaginowane stwierdzenia, których nie jesteś w
stanie podeprzeć danymi.

A post był NTG

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

14. Data: 2015-10-05 22:44:37

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-05 o 21:26, KRZYZAK pisze:

> Puszczam informację tam, gdzie wiem, że są ludzie, którzy zadziałają.

Poważnie tak myślisz?

15. Data: 2015-10-06 00:26:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> Poważnie tak myślisz?

To było łechcenie publiczności która jego działalność tu ocenia.
Takie przymilanie się...

16. Data: 2015-10-08 07:30:39

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2015 o 18:55, KRZYZAK pisze:
> Szanowne koleżanki i koledzy!
> Zwracam się do Was z ogromną prośbą o wsparcie dla tego malca:

Po pierwsze - NTG.

Ale jeśli już zasrałeś grupę to dodam:

Kubuś jak i miliony dzieci których nie znam dokładnie mi wisi.

Mógłbyś przy okazji wyjaśnić, jaki jest sens ratowania Kubusia?

"Kuba jest jedynym w Polsce cierpiącym na ATS, czyli Zespół Krętości Naczyń"

I co? Chcesz, żeby nie był tym jedyny a choroba stała się powszechną?

Trochę kurwa logiki!

I proszę nie wyjeżdżać mi tu z empatią, bo to nic wspólnego z Kubusiem
ani innymi chorymi na rzadkie choroby.
Chociaż i owszem, mogę się zgodzić na ratowanie Kubusia pod warunkiem
jego kastracji. No cóż, i to jest właśnie empatia.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

17. Data: 2015-10-08 08:48:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

masti <g...@t...hell> Wrote in message:

>Pisze pewnie wszędzie tam, gdzie może się spodziewać LUDZI - i ma
> rację.Nie podoba Ci się, to wystarczy milczeć i nie czytać.
> Ciesz się zdrowymi dziećmi :->

Od kiedy ci się tak odmieniło? Dopiero co mnie bezpardonowo zaatakowałeś,
gdy podałem linka na siepomaga. Czy chodzi o to, że jak linka daje zwolennik
pisu to jest "ludzki", a nie zwolennik, to jest to nachalna reklama?

18. Data: 2015-10-08 08:52:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

>Mógłbyś przy okazji wyjaśnić, jaki jest sens ratowania Kubusia?

Bo, kto ratuje jedno życie ten ratuje cały świat? Wiem, wiem, zatwardziały
komuch i tak nie pojmie.

19. Data: 2015-10-08 09:07:05

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-08 o 07:30, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> Chociaż i owszem, mogę się zgodzić na ratowanie Kubusia pod warunkiem
> jego kastracji. No cóż, i to jest właśnie empatia.

No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.
--
B.

20. Data: 2015-10-08 12:35:10

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2015 o 09:07, bbjk pisze:

> No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.

I co Ci po takiej znajomości, skoro gówno z tego młotku zrozumiałeś?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione
Knedle ze śliwkami :-)
Grochówka bez grochu...
Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET